Hvad er det? Med billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
10 svar
6 synes godt om
30. juni 2014

mortilsilke

Jeg er ved at dø lige pt! Jeg har IKKE råd til en ny opvaskemaskine lige nu hvor lille pigen kommer om lidt.
Vi har ikke haft problemer før, det startede for nogle dage siden, at der ligger sig en hvid ru overflade på alt vi vasker? Det skal skures godt og grundigt i hånden før det hvide kommer af.
Vi troede først det var kalk, så vi afkalkede og gav derefter salt.
Det kommer stadig, og jeg aaaaner ikke hvad jeg skal gøre for at det stopper! Jeg har ikke opvaskemaskine før, så jeg ved ikke hvad der er galt. Er der nogle der har prøvet lign, og ved hvad jeg skal gøre?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2014

MHB

Jeg ved ikke hvad det er, men vi har også på et tidspunkt haft noget lignende men det stoppede med at komme efter en rens. Vi købte bare sådan en maskinerens dims i Rema som man hiver en plastik dims af og så stiller den i maskinen og vasker en vask kun med den i! Før vi gjorde dette rensede vi maskinen så godt vi kunne!

Jeg går ud fra at i har sørget for at fylde med af spændings middel og hvad der ellers kunne være? 

Anmeld

30. juni 2014

Mor1986

Ellers prøv og skifte opvaske tabs. Vi brugte nogle billige i starte. Og oplevede alt blev sådan lidt ru og træls at røre ved. Vi gik over til 3in1 fra neophos og så forsvandt det

Anmeld

30. juni 2014

mortilsilke

Mor1986 skriver:

Ellers prøv og skifte opvaske tabs. Vi brugte nogle billige i starte. Og oplevede alt blev sådan lidt ru og træls at røre ved. Vi gik over til 3in1 fra neophos og så forsvandt det

Må prøve at undersøge maskinrens, det er nemlig neophos vi bruger.

Anmeld

30. juni 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Hvis I allerede bruge Neophos skal I nok bruge en maskinrens derfra også

Anmeld

30. juni 2014

L&V

Har i afspændings middel i?

Anmeld

30. juni 2014

Laulund87

Vores ser sådan ud når maskinen mangler salt eller afspændingsmiddel

Anmeld

30. juni 2014

EnGodMor

Fyld salt og afspænding på.

Og næste gang i skal vaske så kom et glas eddike i bunden af maskinen.

Anmeld

30. juni 2014

mortilsilke

Vi har lige fyldt både salt og afspændingsmiddel på i går, og det så sådan ud lige efter.

Anmeld

30. juni 2014

Dina1987

Kan der være kommet noget salt ved siden af? Og ud i maskinen... Er du frisk, så tag og slik på en af tingene, og så ville du kunne smage hvis det er salt... det lyder virkelig mærkeligt! Sorry

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.