Fantasi :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
2 svar
1 synes godt om
29. juni 2014

MyLove E

Elias har godt gang i fantasien fortiden. Han har fået en baby, den hedder Vilma,  for det meste  (Det er navnet på min venindes datter) I dag hed den godt nok Mathias (en af hans venners lillebror) Men baby er med alle steder,  og skal selvfølgelig også have sele på i bilen. Det gør ikke så meget hvis han glemmer den, for så flyver den bare selv hjem.

Ja vi har faktisk også fået en masse dyr. I dag havde vi f.eks en hund, 8 køer , 8 høns og lidt grise de hed alle sammen Isabella. 

Det er mest hans hund og baby han leger med. Og lige pludselig så er de der. Baby græder meget og hunden spiser altid

Han hygger sig meget med dem

Har jeres børn også en skøn fantasi? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hé Hé fantastik! Elsker børn, med god fantasi! X

Anmeld

29. juni 2014

Leneur

MyLove E skriver:

Elias har godt gang i fantasien fortiden. Han har fået en baby, den hedder Vilma,  for det meste  (Det er navnet på min venindes datter) I dag hed den godt nok Mathias (en af hans venners lillebror) Men baby er med alle steder,  og skal selvfølgelig også have sele på i bilen. Det gør ikke så meget hvis han glemmer den, for så flyver den bare selv hjem.

Ja vi har faktisk også fået en masse dyr. I dag havde vi f.eks en hund, 8 køer , 8 høns og lidt grise de hed alle sammen Isabella. 

Det er mest hans hund og baby han leger med. Og lige pludselig så er de der. Baby græder meget og hunden spiser altid

Han hygger sig meget med dem

Har jeres børn også en skøn fantasi? 

Ja jeg skulle lave en sangbog i dag. Der var selvfølgelig en prinsesse Silje i men ellers også en konge og dronning. En hund der jager en kat. En tiger og en løve der skræmmer prinsessen, så hun sætter dem i fangebur og fængsel. Til sidst var der også en prins for det vil prinsessen også gerne have... men ja hun har en livlig skøn fantasi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.