Pasfoto?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2014

sne190810

Jeg har lige betalt 125 kr for 6 billeder til min datters pas.
Det var inde i København, Indre by hos en fotoudstyrs- og fotograf butik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2014

Maja_4000

Vi fik taget pasfoto i photocare (i Roskilde ) mener vi gav 150 for 4 billeder..

Ved ikke om man kan ved kørekort, men når man får lavet pas, kan man få taget billedet på borgerservice.. Det havde været billigere.. Men det opdagede vi først bagefter

Anmeld

30. juni 2014

SHERO

Jeg gav også 150 kr i Japanfoto..

er selv i gang med kørekort, mit ender på 9.500 med de lovpligtige køretimer, men laaangt de fleste får flere timer end det. Min kørelærer mener heldigvis ikke jeg behøver mere end et par stykker, så det håber jeg holder stik.
min veninde havde 7 ekstra køre timer af 425,- stykket, så det kan hurtig rende der op af.

førstehjælp er billigt ved dansk folkehjælp hvis der er det i Roskilde, de tager kun 400,-

Anmeld

30. juni 2014

Christine

Wampires skriver:

Okay tak for svar

århh det er ikke så slemt

Men nu er jeg også heldig at der ligger en rimelig anerkendt køreskole 20 mins gang fra mit hjem som tilbyder at man betaler som man bruger fremfor en samlepakke med dyre ekstra timer for at holde pakkens pris nede

sammenlagt bliver det for det lovmæssige: 12.600 kr.

Dette er inkl. foto (sætter den til 200 kr så er der rum for inflation ),

prøvegebyr til politiet og førstehjælpskursus (hvilket de også tilbyder i forbindelse med det hele )

nåh jo og så lige 150 kr til et ID-kort da jeg synes det er for meget at betale næsten 700 kr for at forny mit pas bare for at få et kørekort

Så er der også lige lægeerklæring til 600 

Tror mit kommer til at være mindst 13500 og det synes jeg altså er vildt  men jeg er også fattig!

Anmeld

30. juni 2014

BabyMus

Nu er jeg godt nok ikke fra Roskilde. Men ville bare lige fortælle dig at i en fotoforretning er det altid lidt dyrere end andre steder. Så hvis du kan finde et sted der ikke er en fotoforretning, så kan du nok få det billigere. Jeg har lige fået 6 billeder for 85kr. og det var i en sports/fiskeriforretning hvor de også laver pasfotos. Og der er jo retningslinjer der skal overholdes, så fotoet bliver lige brugbart om det kommer det ene sted fra eller det andet. Bare et lille tip hvis du ville spare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.