HF enkeltfag - barsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
3 svar
2 synes godt om
29. juni 2014

Anonym trådstarter

Skal starte på hf enkeltfag her til august, de fag jeg skal have, kommer til at tage mig to år.

Kan man godt få et barn ind i mellem de to år? Og så starte op igen bag efter? Eller hvordan er det?

Behøver ingen gode råd med at blive færdig med skolen først

Mvh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2014

Aabye

Anonym skriver:

Skal starte på hf enkeltfag her til august, de fag jeg skal have, kommer til at tage mig to år.

Kan man godt få et barn ind i mellem de to år? Og så starte op igen bag efter? Eller hvordan er det?

Mvh

Det bedste råd jeg kan give dig er at ringe til din studie vejleder..

Anmeld

1. juli 2014

LilleChelle

Ja, du kan sagtens gå på barsel midt i din uddannelse. 

Og gør det endelig ! Du bliver aldrig så fleksibel igen :p 

Jeg venter mit 2. barn under uddannelsen til socialrådgiver

Anmeld

1. juli 2014

mpr

Anonym skriver:

Mvh

Du kan sagtens gå på barsel, det farlige ved hf enkel fag og generelt HF er at hvis du ikke når at få taget alle dine eksamener for det år som du hopper ud af for at komme på barsel så skal du tage hele året om... Eller i hvert fald de fag som du ikke har nået at bestå.. Så jeg ville genoverveje det for HF kan godt føles lidt som en hvile pude man bare gerne vil videre fra og går der længere tid end man havde regnet med kan den godt virke tung og lang  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.