Når bamse laver ballade..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
8 svar
9 synes godt om
29. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja alberte har jo en ynglings bamse, men det er jo ik altid den lige opføre sig " pænt"  Tit laver den faktisk ballade når det er sengetid.

I dag har de 2 små bøller så lagt og snakket sammen i 1 times tid, og Birdyen sover stadig ik, men ligger og snakker, med bamsen.

Dilima, snup bamsen, og birdy bliver ked, eller lade dem ligge og hyggesnakke..... Hummm alle de stor valg, man ska tá når man får børn vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2014

Frk.S

He he, Freja ligger også ofte og snakker med sine sovedyr. Jeg plejer bare at lade hende gøre det. Så længe hun bare ligger lige så stille og hygger tror jeg på hun bare falder i søvn når hun er "klar" - sådan plejer det i hvert fald at gå.

Jeg tror egentlig der ville være risiko for der gik længere tid hvis hun blev ked af jeg kom og tog sovedyret. 

Anmeld

29. juni 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Det samme her

Sønnen har hele 2 stk sovesæler... og han kan kende forskel på dem og kalder den ene for morsæl og den anden for farsæl... og prøv bare at give ham den forkerte af dem når han skal sove

så skal de lige hoppe og danse, gemme sig under dynen, synge diverse sange, spise eller slikke på ham...

Som en anden skriver så plejer det også herhjemme at ende med at han falder i søvn af sig selv med mindst en sæl liggende på maven eller holde dens luffe i hånden...

Anmeld

29. juni 2014

StineW79

Frk.S skriver:

He he, Freja ligger også ofte og snakker med sine sovedyr. Jeg plejer bare at lade hende gøre det. Så længe hun bare ligger lige så stille og hygger tror jeg på hun bare falder i søvn når hun er "klar" - sådan plejer det i hvert fald at gå.

Jeg tror egentlig der ville være risiko for der gik længere tid hvis hun blev ked af jeg kom og tog sovedyret. 

Hun plejer også tit, lige ligge og snakke lidt, men i dag havde hun fået ynglings bamsen med i seng, og den er jo ik en "sove bamse" men en lege bamse, og ih hvor de hyggede sig. 

Det endte dog med at de blev uvenner, så var lige inde og fjerne bamsen, og sad med hende i 5 min, hvor der lige blev gennemgået, hvem Birdy elsker, hvorefter hun blev puttet og sov 5 min efter. Vh stine

Anmeld

29. juni 2014

StineW79

Wampires skriver:

Det samme her

Sønnen har hele 2 stk sovesæler... og han kan kende forskel på dem og kalder den ene for morsæl og den anden for farsæl... og prøv bare at give ham den forkerte af dem når han skal sove

så skal de lige hoppe og danse, gemme sig under dynen, synge diverse sange, spise eller slikke på ham...

Som en anden skriver så plejer det også herhjemme at ende med at han falder i søvn af sig selv med mindst en sæl liggende på maven eller holde dens luffe i hånden...

Her er det ulve, der hitter. Ballade bamsen er endelig ik en "sove bamse" da den er ret stor, men hun fik lov til at få den med i seng i dag, da hun bare sad og krammende med dem, mens vi læste.

Men altså den bamse, er vist en rigtig alfa ulv, fordi den blev vist med at drille hende. Det endte med at de blev uvenner, så var inde og snuppe ulven, hvorefter hun igen blev puttet med hendes 2 små sove ulve. 

Nogle bamser er bare fulde af fis og ballede, mens andre er putte bamser vh stine

Anmeld

29. juni 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
StineW79 skriver:

Her er det ulve, der hitter. Ballade bamsen er endelig ik en "sove bamse" da den er ret stor, men hun fik lov til at få den med i seng i dag, da hun bare sad og krammende med dem, mens vi læste.

Men altså den bamse, er vist en rigtig alfa ulv, fordi den blev vist med at drille hende. Det endte med at de blev uvenner, så var inde og snuppe ulven, hvorefter hun igen blev puttet med hendes 2 små sove ulve. 

Nogle bamser er bare fulde af fis og ballede, mens andre er putte bamser vh stine

hehe det her er 2 stk sæler vundet på bakken

de er lige krammestørrelse når der er brug for det

Han kan også godt lide at ligge og falde i søvn på (ja PÅ ) hans store hundebamse...

den er så stor at den fylder halvdelen af hans juniorseng i længden og er bredere end sengen så den ene forpote og bagpote stikker udover

Jeg kan ligge mig behageligt på den vi ELSKER den

Anmeld

1. juli 2014

Zafir

Ai - de skal blive sammen. Men de må da falde i søvn på et tidspunkt. De kan jo ikke blive ved med at snakke hele natten

Nuttet i øvrigt!!

Anmeld

1. juli 2014

StineW79

Zafir skriver:

Ai - de skal blive sammen. Men de må da falde i søvn på et tidspunkt. De kan jo ikke blive ved med at snakke hele natten

Nuttet i øvrigt!!

De endte med at blive skildt, fordi de blev uvenner, fordi bamsen drillede hende! 

Nogle bamser er bare ude på ballade vh stine

Anmeld

1. juli 2014

Zafir

StineW79 skriver:

De endte med at blive skildt, fordi de blev uvenner, fordi bamsen drillede hende! 

Nogle bamser er bare ude på ballade vh stine

Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.