Ikke den bedste overskrift, men var lige det jeg kunne finde på...
Sagen er den at min biologiske mor stadig ind imellem skriver til mig via Facebook...
Jeg har ikke kunnet få mig selv til at fortælle hende at jeg ikke ønsker hun skal være en del af mit liv...
Jeg har nu som voksen og mor selv, opdaget hvor stort et svigt og hvor mange løgne hun har fyldt mig med...
Jeg har historier i mit hovede som overhovedet ikke passer med det der står i diverse papirer som hun har fyldt mig med for at retfærdiggøre hendes svigt eller for at få mig til at glemme hendes svigt...
Jeg ønsker ikke hun skal være en del af mit eller mit barns liv...
Jeg har prøvet at snakke med hende om de ting jeg kan huske (som jeg ved er sande) men påstår bare ikke at ane hvad jeg snakker om...
Så prøvede jeg bare at glemme det og sige okay så starter vi forfra og lader fortid være fortid...
Men hun sårede mig bare på ny... Så meget at hver eneste gang jeg bare havde snakket med hende i 10-15 min (hvor hun overhovedet intet hørte af hvad jeg fortalte om mit liv) så sad jeg og græd den næste halve time fordi det gjorde så ondt inden i...
Så prøvede jeg at lade være med at åbne mig og bare have hende som en form for veninde fremfor mor som jeg ind imellem kunne snakke med om forskellige ting...
Igen blev jeg bare holdt for nar fordi jeg rent faktisk troede på hendes historier... Igen blev jeg bare brugt som skraldespand for hendes problemer (som hun selv skabte sig udfra ikke at opføre sig sin alder) og igen fik jeg intet den anden vej..
Det var ikke engang hende der huskede mit barns fødselsdag, men hendes forlovede som var hovedårsagen til at jeg dengang blev fjernet fra hende... Først skrev han og så gik der et par timer så skrev hun bare: tillykke med sønnen...
Jeg kan bare ikke rumme flere skuffelser og svigt fra hende af, men på den anden side er det min mor.. det er hende der gav mig liv og sørgede for jeg i det mindst overlevede (sådan da) indtil jeg kom i plejefamilie som 4 ½ årig...
Så hvis der er nogen med et godt råd til hvordan jeg klarer det her så er jeg åben for forslag...