Jeg har igennem de sidste par uger opdaget en del små rifter og sår på min krop. Det ser ud som at de er opstået ud af det blå, og jeg kan virkelig ikke finde en god forklaring på hvorfor de er opstået.
F.eks. opstod denne rift på min højre overarm, mens jeg var ude og cykle i går. Stedet har været dækket af cykeltrøjen og desuden har jeg ikke været væltet eller noget. Den var der bare, da jeg kom tilbage.

Dette sår på albuen opdagede jeg en dag i sidste uge, da jeg skulle til at i bad. Jeg har ikke skåret mig, barberer ikke mine arme eller har slået den. Det så ret voldsomt ud, da jeg opdagede det. Da var det helt nyt og havde knapt nok fået sårskorpe på. Det underlige er jeg ikke har blødt. Jeg går til daglig i lange skjorter eller bluser, og der har ikke været noget blod at finde i dem. 

Denne rift (er ikke så tydelig mere) opdagede jeg en dag da jeg sad i toget hjem. Jeg havde ikke lavet noget inden, der kunne give anledning til at få rifter. Hverken cyklet, løbet, faldet, gået ind i noget osv.

Samtidig er jeg begyndt at få rigtig mange blå mærker, ligeledes uden nogen særlig grund.
Det er totalt underligt. Jeg har ikke selv lavet disse rifter og mærker, og kan i det hele taget ikke finde nogen logisk forklaring på det. De er aldrig opstået i nattens løb, hvor jeg måske kunne have kradset mig selv i søvne. Jeg ejer ingen kat, der kunne kradse. Jeg forstår det virkelig ikke. Det giver bare ikke mening for mig.
Anmeld