Erfaringer med teste fra Lidl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2014

Frk.S

Nu ved jeg ikke lige hvilke tests de har i lidl. Men du skriver den har rødt låg. Hvis det er en Valmed har jeg gode erfaringer med dem.

Hvis du er gravid giver det jo fin mening at den først er negativ og så dagen efter er der en svag streg. Der skal jo en vis mængde HCG til før den kan vise positiv. Hvis din mens ikke er kommet om et par dage så test igen. Hvis du er gravid vil den da sikkert være tydeligere. 

Har du et billede af testen så vi kan se hvad vi synes? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Er det en valmed?

Nej, det er det ikke .. 

Dem stoler jeg bestemt ikke på, 9 ud af 10 jeg har taget af dem er svagt positive 

Anmeld

29. juni 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Nu ved jeg ikke lige hvilke tests de har i lidl. Men du skriver den har rødt låg. Hvis det er en Valmed har jeg gode erfaringer med dem.

Hvis du er gravid giver det jo fin mening at den først er negativ og så dagen efter er der en svag streg. Der skal jo en vis mængde HCG til før den kan vise positiv. Hvis din mens ikke er kommet om et par dage så test igen. Hvis du er gravid vil den da sikkert være tydeligere. 

Har du et billede af testen så vi kan se hvad vi synes? 

Det er ikke en valmed test, se svar ovenover

jeg tror ikke jeg kan fange den på billedet, har ikke lige prøvet  

Anmeld

29. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg har taget en mere, og fået min kæreste til at kigge på den også. Der er samme streg med/uden farve, men den der var monster negativ i går ser EKSTREMT mærkelig ud nu 

Jeg har fået mig en omgang hovedepine som jeg plejer dagen inden mens, så regner egentlig bare med at den kommer, og at det ikke bliver vores tur denne omgang 

Anmeld

29. juni 2014

Anonym trådstarter

Det er den test der var super negativ igår. Synes ikke rigtig man kan se på billedet at den er blevet grøn 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juni 2014

asff

Anonym skriver:

Det var mere hvilken uge du var i jeg mente 

Fra 3+ til 6+

Anmeld

30. juni 2014

katrine7

Jeg har været gravid 2 gange, og begge gange testet positiv med dem fra lidl.

Det har nok været omkring 4-5+-

Anmeld

30. juni 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej. 

Er der nogen der har god/dårlig erfaring med teste fra Lidl? 

Jeg testede igår helt fuldstændig negativ, og i dag har jeg testet meget svag positiv/skygge streg..

jeg kan ikke finde ud af de teste mere, men synes bare heller ikke jeg vil ofre 100 kr på en digital, hvis den nu ikke er der. 

Jeg har en cyklus fra 35-46 dage, og i dag er jeg på 35. dagen.. 

Vil i ikke ligge billeder op med svage teste fra Lidl, som viste sig at være gode nok? 

Jeg har ikke noget billede af mine fra Lidl, men den startede med at være temmelig utydelig, også blev den tydeligere med dagene der gik - og har i dag en dreng på 15 måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.