Kan det være??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.916 visninger
9 svar
7 synes godt om
28. juni 2014

Anonym trådstarter

Skriver anonymt af personlige årsager.

Men i hvert fald.. Jeg er kun 2+6 i dag, men har været så udmattet siden 2+3. I går blev jeg meget hurtig sulten og i nat rendte jeg på toilet 4 gange... I dag har været et helvede har været enormt sulten hele dagen (mæt lige efter jeg har spist men sulten er hurtigt kommet tilbage), og i dag er det også begyndt at nive i den ene side af underlivet.. Ved godt i ikke kan spå om en positiv test om en uge, men kunne det være et tegn? Eller er det sandsynligvis bare mit hoved der leger med mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2014

Disa

Du er ikke gravid endnu, dit æg er knap nok befrugtet endnu. Sorry men det er alt for tidligt, du bilder din krop noget ind den ikke er endnu.

Vent med at håbe til du har forventet mens, ellers stresser du dig selv for meget.

Anmeld

28. juni 2014

mor88

Men i hvert fald.. Jeg er kun 2+6 i dag, men har været så udmattet siden 2+3. I går blev jeg meget hurtig sulten og i nat rendte jeg på toilet 4 gange... I dag har været et helvede har været enormt sulten hele dagen (mæt lige efter jeg har spist men sulten er hurtigt kommet tilbage), og i dag er det også begyndt at nive i den ene side af underlivet.. Ved godt i ikke kan spå om en positiv test om en uge, men kunne det være et tegn? Eller er det sandsynligvis bare mit hoved der leger med mig??

2+3 er altså kun 2 dage efter en mulig befrugtning? Så det er alt for tidligt til symptomer af nogen art...

2+6 er omtrent den dag det befrugtede æg når frem til livmoderen, så der er du reelt ikke helt gravid hellere

Jeg begyndte først at få symptomer omkring 5+

Det kan være noget du har spist, som giver ekstra luft i maven evt

Anmeld

29. juni 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Enig med de andre, du er slet ikke gravid så tidligt i cyklus, så det er psykisk, men derfor kan det jo godt lade sig gøre at blive geavid senere i cyklus

Anmeld

29. juni 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg vil sige at det er for tidligt at mærke tegn på graviditet. Du har ægløsning 2+0, og ægget skal først derefter sætte sig fast, hvis du er gravid... Nogle få mærker symptomer ganske få dage inden de er 4+0, altså dagen for forventet mens og der har du 8 dage endnu..

Anmeld

30. juni 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Der sker nu en ændring i alle hormonerne i det øjeblik ægget bliver befrugtet,lige som at ægget allerede 4 dage efter befrugtningen begynder at danne bitte små mængder HCG,som kan påvises ved en blodprøv,og rigtig mange kvinder mærker altså meget tydeligt disse forandringer i hormon produktionen,og får dermed symptomer.

Sidst jeg var gravid fik jeg voldsom kvalme,og meget ømme bryster i 3+3,og på dette tidspunkt var mit HCG tal på 20.

Anmeld

30. juni 2014

Mother-love

Anonym skriver:

Lad mig sige det på denne måde. Både da jeg blev gravid med Isabella og denne gang også. Havde jeg den sygeste træthed fra ca 2+2 og frem til 3+0 selvom nogen siger det ikke kan være pga en graviditet så ved jeg at det er det. For har begge gange rendt som en zombi i den uge.

Det kan være en mulig graviditet der er igang. For selvom ægget endnu ikke har sat sig fast så er det allerede igang med at udvikle sig og det tager også energi fra kroppen og det kan også være svaret på at du føler sult hele tiden.

for at den er der hvis det er ønsket

Anmeld

30. juni 2014

Anonym trådstarter

Mother-love skriver:

Lad mig sige det på denne måde. Både da jeg blev gravid med Isabella og denne gang også. Havde jeg den sygeste træthed fra ca 2+2 og frem til 3+0 selvom nogen siger det ikke kan være pga en graviditet så ved jeg at det er det. For har begge gange rendt som en zombi i den uge.

Det kan være en mulig graviditet der er igang. For selvom ægget endnu ikke har sat sig fast så er det allerede igang med at udvikle sig og det tager også energi fra kroppen og det kan også være svaret på at du føler sult hele tiden.

for at den er der hvis det er ønsket

Ååårh hvor dejligt!!! Troede virkelig det var mig der var ved at blive skør, (pga de overstående svar) men rart at høre at der er andre som har oplevet de tegn! Jeg håber det er en begyndende graviditet, men det er jo også farligt at håbe for meget Har i går 3+0 haft nogle få stæng blod på papiret når jeg har været på toilet og en kort, men virkelig ubehagelig følelse i maven under navlen og blev meget i tvivl om jeg allerede nu skulle have menstruation, plejer først at mærke sådanne ubehag/kramper på dagen eller max 2 dage før jeg skal have den.. 

Så  for at den er der!

Anmeld

30. juni 2014

Anonym trådstarter

Mor_til_3_unger skriver:

Der sker nu en ændring i alle hormonerne i det øjeblik ægget bliver befrugtet,lige som at ægget allerede 4 dage efter befrugtningen begynder at danne bitte små mængder HCG,som kan påvises ved en blodprøv,og rigtig mange kvinder mærker altså meget tydeligt disse forandringer i hormon produktionen,og får dermed symptomer.

Sidst jeg var gravid fik jeg voldsom kvalme,og meget ømme bryster i 3+3,og på dette tidspunkt var mit HCG tal på 20.

Var det nok til at opsnappe det på en test? Synes der er så lang tid til lørdag så føler slet ikke jeg kan vente

Anmeld

1. juli 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger
Anonym skriver:

Var det nok til at opsnappe det på en test? Synes der er så lang tid til lørdag så føler slet ikke jeg kan vente

Ja det var det. 

Jeg har end da testede positiv på en test med et HCG tal på 13.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.