Børneafdeling h1 Ouh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.003 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. juni 2014

missehxx

Nogen der har erfaring med dem? jeg skal indlægges med min søn på halvanden måned på mandag, da de skal observere hans søvnmønster og hans afføring. Og hans trivsel og udvikling generelt. de første 14 dage af hans liv lå vi på h6 og det var bestemt ingen god oplevelse. Sygeplejerskerne var ikke spor hjælpsomme og vi følte os meget offentlige og overladt til os selv. håber det er anderledes på h1, så ville bare høre om nogen har prøvet at være der? -Mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2014

Laulund87

Vi var indlagt på H1 i ca 3 måneder.

Det er en rigtig fin afdeling og vi blev meget knyttet til nogle af sygeplejerskerne. Nogle brød vi os ikke om, men sådan vil det jo altid være. Det er nogle rigtig fine, store stuer man bor på.

Det eneste minus er at der ikke er mulighed for at lave mad. Der er et køleskab man deler med de andre stuer og en mikroovn. Så vi levede af rugbrød, mikroovnsmad og junk

Anmeld

28. juni 2014

bøllen

Laulund87 skriver:

Vi var indlagt på H1 i ca 3 måneder.

Det er en rigtig fin afdeling og vi blev meget knyttet til nogle af sygeplejerskerne. Nogle brød vi os ikke om, men sådan vil det jo altid være. Det er nogle rigtig fine, store stuer man bor på.

Det eneste minus er at der ikke er mulighed for at lave mad. Der er et køleskab man deler med de andre stuer og en mikroovn. Så vi levede af rugbrød, mikroovnsmad og junk

Side spørgsmål - får man slet ikke mad som indlagt ?? 

Anmeld

28. juni 2014

GUSO

Udemærket afdeling, har været en del på OUH og nej man får ikke mad når man er indlage det er kun børnene, ved ikke om man stadig får morgenmad på h1 det gjorde man da vi var der sidste år, men meget bliver jo lavet om hele tiden
Held og lykke med det hele

Anmeld

28. juni 2014

Laulund87

bøllen skriver:

Side spørgsmål - får man slet ikke mad som indlagt ?? 

Der er morgenmad til den ene forældre og det er dét.

Synes egentlig det er lidt ringe at når nu der ikke er mad, så burde der i det mindste være et køkken så man selv kan lave noget. Det blev i hvert fald meget dyrt for os at købe hele tiden og ikke særlig lækkert i længden.

Anmeld

28. juni 2014

bøllen

Laulund87 skriver:

Der er morgenmad til den ene forældre og det er dét.

Synes egentlig det er lidt ringe at når nu der ikke er mad, så burde der i det mindste være et køkken så man selv kan lave noget. Det blev i hvert fald meget dyrt for os at købe hele tiden og ikke særlig lækkert i længden.

Hold da op . Da vi var indlagt i 14 dage fik vi mad hele dagen , derfor mit spørgmål . Troede det var en selvfølge. 

Ja det vil jeg give dig ret i . Junkfood er godt engang imellem men så længe :-( og koster jo en formue

Anmeld

28. juni 2014

Laulund87

bøllen skriver:

Hold da op . Da vi var indlagt i 14 dage fik vi mad hele dagen , derfor mit spørgmål . Troede det var en selvfølge. 

Ja det vil jeg give dig ret i . Junkfood er godt engang imellem men så længe :-( og koster jo en formue

Der er også forskel på afdelingerne. Nogle af de andre vi var indlagt på, fik vi mad.

Det giver bare ingen mening af afdelingen for spædbørn hvor man gerne er indlagt længe, er der ingen mad. Når man er indlagt med et sygt barn kunne det være rart man ikke skulle tænke på hvordan man lige gør med aftensmad hver aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.