Hjælp lige min søster :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
10 svar
22 synes godt om
28. juni 2014

Nea85

Jeg vil jo sige, at en streg er en streg, men hun tror ikke rigtig på det. Hvad siger I til denne test? Hun forventede sin menstruation i torsdags.

Det er lidt pudsigt, for for præcis et år siden i dag stod jeg også med en positive test
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2014

MDA

Den er posetiv jeg kan tydeligt se 2 streger. 

Anmeld

28. juni 2014

TNBC

Nea85 skriver:

Jeg vil jo sige, at en streg er en streg, men hun tror ikke rigtig på det. Hvad siger I til denne test? Hun forventede sin menstruation i torsdags.

Det er lidt pudsigt, for for præcis et år siden i dag stod jeg også med en positive test

Jeg kan også sagtens se to streger.

Anmeld

28. juni 2014

Chellie

Ja, den er da lige så fint positiv! 

Anmeld

28. juni 2014

M (:

Nea85 skriver:

Positiv! Stort tillykke til din søster.. (:

Anmeld

28. juni 2014

naj88

Tusind tak for hjælpen, søs.  Så blev tiden vel inde til, at jeg selv oprettede en profil herinde. 

Anmeld

28. juni 2014

Anonymo

Nea85 skriver:

Helt klart positiv 

Anmeld

28. juni 2014

Aluka

Tillykke!

Anmeld

28. juni 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Kære søster du er gravid :p den er positiv!

Anmeld

28. juni 2014

M (:

naj88 skriver:

Tusind tak for hjælpen, søs.  Så blev tiden vel inde til, at jeg selv oprettede en profil herinde. 

Tillykke med graviditeten (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.