Ns træf i aa.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2009

Jules

malucca09 skriver:

ja sys også det er dårlig maner

Hihi Har din veninde lavet profil herinde??? Kan ikke huske hendes navn  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

Jules

Trinehw skriver:

jaaa hvem ved om jeg bliver?

hehe skal lige se, om jeg orker at HITTE ud af siden!

Nååå nu skriger sengen på mig, må hellere hoppe ind nu, før naboen klager over al den larm

hehee nåå jaa ihhh Viktor var cute, måske han skal være Prinsesse når han bliver stor?

Godnatter........

Forhåbentlig skal han ikke det...Hehe... Men hvis det er det han vil så støtter mor ham Hehe

Anmeld

14. august 2009

Jules

malucca09 skriver:

og se lige prins (essen) har tabt sin ene sko, se det var et rigtig eventyr

Hihi...Ja der gik godt nok noget tid inden jeg fik givet ham den tabte sko på igen...

Anmeld

14. august 2009

Sabina & Simone

malucca09 skriver:

ja lige præcis, i et stort forsamlingshus. Totalt cool..... Og så lave det midt i landet... (og midt landet er IKKE Odense

Nej det er det bestemt ikke... hehe

Anmeld

14. august 2009

Jules

Sabina84 skriver:

Ja det var rart at han ikke fejlede noget alvorligt, man bliver altid lidt ekstra nervøs når han bliver syg, fordi han for 4 år siden var ved at dø af meningitis, så hans imunforsvar er stadig svækket...

Hvis det er så er der også toget der kører herop... Og så kan vi sagtens finde ud af at I bliver hentet på stationen...
Weekender og sådan noget passer fint nok for mig... Jeg har jo heldigvis lidt barsel endnu...

Puh ha...sikke en omgang...så kan jeg rigtig godt forstå du var bekymret... Godt det ikke var noget så!

Anmeld

14. august 2009

Sabina & Simone

malucca09 skriver:

Ja det kunne da være total hyggeligt Håber det så bliver ondag eller torsdag.

Jamen det finder vi da bare lige ud af... Tror så vidt jeg ved ikke at vi har de vilde planer i næste uge... Så hvis det også passer Julie, så kan vi sagtens gøre det onsdag...

Anmeld

14. august 2009

Jules

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. august 2009

Sabina & Simone

Jules skriver:

Puh ha...sikke en omgang...så kan jeg rigtig godt forstå du var bekymret... Godt det ikke var noget så!

Ja det var sq ikke sjovt... Stod med ham alene, for mine forældre var på ferie og jeg kunne ikke komme i kontakt med dem...
Så jeg sad ude hos ham i isolation på Aalborg sygehus... Der gik 3 dage før de fandt ud af hvad det var... For han havde blodforgiftning, udslet over hele kroppen, var helt grå og han kunne ikke holde noget i sig... Og det er åbenbart ikke lige de mest tydelige symptomer for meningitis...

Anmeld

14. august 2009

Jules

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. august 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Hihi Har din veninde lavet profil herinde??? Kan ikke huske hendes navn  

Nej nej, må lige ha´fat i hende i morgen

Susan med Lærke på 18-19-20 mdr.... Men jeg ved at Lærke er 20 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.