Liberopakke, hvordan bestiller man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
5 svar
1 synes godt om
27. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Halløj, jeg sidder lige og skraber gratispakker til mig  Men nu kom jeg til libero, og kan simpelthen ikke greje hvordan man gør? Er medlem af liberoklubben og registreret som gravid, men skal man Ingen steder sige "ja tak" eller noget til den pakke der?  Kan intet finde på deres side. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2014

FruJacobsen

Mor11 skriver:

Halløj, jeg sidder lige og skraber gratispakker til mig  Men nu kom jeg til libero, og kan simpelthen ikke greje hvordan man gør? Er medlem af liberoklubben og registreret som gravid, men skal man Ingen steder sige "ja tak" eller noget til den pakke der?  Kan intet finde på deres side. 

Det er nemlig lidt besværligt! Jeg endte med at oprette en ny profil, da jeg var gravid 2. gang. Men du får et brev med posten, hvor de sender dig en kupon, som du skal medbringe, når du henter din boks...

Anmeld

27. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
FruJacobsen skriver:

Det er nemlig lidt besværligt! Jeg endte med at oprette en ny profil, da jeg var gravid 2. gang. Men du får et brev med posten, hvor de sender dig en kupon, som du skal medbringe, når du henter din boks...

Men gør de bare det automatisk når man har oprettet en ny graviditet eller skal man trykke "bestil" et sted?

Anmeld

27. juni 2014

FruJacobsen

Mor11 skriver:

Men gør de bare det automatisk når man har oprettet en ny graviditet eller skal man trykke "bestil" et sted?

Hmm, det kan jeg faktisk ikke huske :/ jeg tror bare, at jeg fik brevet automatisk, da jeg oprettede en ny profil. De må have en mail/telefonnr., så du kan kontakte dem og spørge?

Anmeld

27. juni 2014

Bissen

Jeg har gjort præcis det samme idag 

sådan som jeg kunne forstå det, så Ville man automatisk få en kupon når der er omkring 2 mdr til termin, som man skal bruge til at hente den. Så umiddelbart tror jeg ikke at man som sådan skal bestille den. 

Anmeld

27. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mettebids skriver:

Jeg har gjort præcis det samme idag 

sådan som jeg kunne forstå det, så Ville man automatisk få en kupon når der er omkring 2 mdr til termin, som man skal bruge til at hente den. Så umiddelbart tror jeg ikke at man som sådan skal bestille den. 

Super! Venter i spænding så  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.