pletblødning under æl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg har for første gang prøvet at have pletblødningere under min æl, er dette, normalt? Er dybt forvirret og kan slet ikke forstå det troede lige at jeg havde fundet ud af min cyklus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2014

Sahara82

Anonym skriver:

Jeg har for første gang prøvet at have pletblødningere under min æl, er dette, normalt? Er dybt forvirret og kan slet ikke forstå det troede lige at jeg havde fundet ud af min cyklus

Det har jeg også prøvet. Og efter hvad jeg kan læse mig til er det faktisk slet ikke så dårligt et tegn, men derimod kan det tyde på en periode med meget høj fertilitet..

Anmeld

27. juni 2014

jeanett1988

Jeg havde æl i tirsdags sådan ca. og i går oplevede jeg at jeg begyndte at pletbløde. Håber på det er gode tegn  Har aldrig oplevet det før

Anmeld

27. juni 2014

Anonym trådstarter

Sarah82 skriver:

Det har jeg også prøvet. Og efter hvad jeg kan læse mig til er det faktisk slet ikke så dårligt et tegn, men derimod kan det tyde på en periode med meget høj fertilitet..

Ved du hvor længe det varer? Har nemlig haft det i 3 dage��

Anmeld

27. juni 2014

Anonym trådstarter

jeanett1988 skriver:

Jeg havde æl i tirsdags sådan ca. og i går oplevede jeg at jeg begyndte at pletbløde. Håber på det er gode tegn  Har aldrig oplevet det før

Har haft det i 3 dage så tror ikke det er et godt tegn

Anmeld

27. juni 2014

jeanett1988

Anonym skriver:

Har haft det i 3 dage så tror ikke det er et godt tegn

Så ville jeg få det tjekket ved lægen. Har du prøvet en g test? Jeg havde en graviditet uden for livmoderen i marts og der begyndte jeg også at bløde i flere dage. Kunne teste svagt positivt, men var også 7 uger henne da den blev fjernet. 

Anmeld

28. juni 2014

Sahara82

Anonym skriver:

Ved du hvor længe det varer? Har nemlig haft det i 3 dage��

Det havde jeg også. Og tror endda der var en lille bitte smule på fjerde dagen, men hvad jeg kan læse mig til er det fuldstændig normalt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.