Gynækolog-første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. juni 2014

mit1barn

Hej damer.

Min lillesøster har for første gang haft sex (hun er 16 år)i går. Først var hun sammen med en fyr på gaden (hun var jomfru,) og hun ved at det ikke er hans første gang, altså han har haft andre sexpartner end hende.

Senere på aften/natten tog hun hjem til en fyr og sov hos ham og de havde sex. Han har også haft andre sexpartner, og de brugte kondom de første 10 min. så gled kondomet af og valgte at fortsætte alligevel.

Hun spørger så mig om man skal til en gynækologisk undersøgelse efter hun har haft ubeskyttet sex med to forskellige partner, som ogås har haft sex med andre piger end hende?

Det er ved at være et par år siden at jeg havde sex for første gang, så jeg kan simpelthen ikke huske om man skal det...

Skal hun gå til en gunækolog og fortælle at hun har haft ubeskyttet sex med to fyre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
mit1barn skriver:

Hej damer.

Min lillesøster har for første gang haft sex (hun er 16 år)i går. Først var hun sammen med en fyr på gaden (hun var jomfru,) og hun ved at det ikke er hans første gang, altså han har haft andre sexpartner end hende.

Senere på aften/natten tog hun hjem til en fyr og sov hos ham og de havde sex. Han har også haft andre sexpartner, og de brugte kondom de første 10 min. så gled kondomet af og valgte at fortsætte alligevel.

Hun spørger så mig om man skal til en gynækologisk undersøgelse efter hun har haft ubeskyttet sex med to forskellige partner, som ogås har haft sex med andre piger end hende?

Det er ved at være et par år siden at jeg havde sex for første gang, så jeg kan simpelthen ikke huske om man skal det...

Skal hun gå til en gunækolog og fortælle at hun har haft ubeskyttet sex med to fyre?

Altså hvis hun er nervøs for noget i forhold til sygdomme skal hun jo bare tage til lægen og blive testet. Hvis hun er nervøs i forhold til graviditet så kan hun vist stadig nå en fortrydelsespille. 

Kan ikke helt se hvorfor hun skulle gå til en gynækolog. 

Anmeld

27. juni 2014

lille-fisen

Hvis hun gerne vil testes for diverse kønssygdomme skal hun bare tage til egen læge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.