er det bare os?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

857 visninger
10 svar
6 synes godt om
27. juni 2014

Anonym trådstarter

Min mand og jeg har to dejlige børn på hhv. 6 år og 3 mdr.
Den store er rigtig glad for den lille og rigtig stolt når h*n får lov til at hjælpe os.
H*n kan også godt finde på at komme og sige at h*n vil sidde med den lille og det får h*n lov til. Vi var så hos noget familie idag og der lod vi dem sidde sammen i sofaen mens jeg lavede flaske. Et par af de ældre damer blev helt forargede og en af dem sagde endda "det er det der sker når børn får børn" (vi var 19 da vi fik den store) - men er det virkelig så forfærdeligt? Far sad jo kun 1-2 m fra dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2014

EAF

Anonym skriver:

Min mand og jeg har to dejlige børn på hhv. 6 år og 3 mdr.
Den store er rigtig glad for den lille og rigtig stolt når h*n får lov til at hjælpe os.
H*n kan også godt finde på at komme og sige at h*n vil sidde med den lille og det får h*n lov til. Vi var så hos noget familie idag og der lod vi dem sidde sammen i sofaen mens jeg lavede flaske. Et par af de ældre damer blev helt forargede og en af dem sagde endda "det er det der sker når børn får børn" (vi var 19 da vi fik den store) - men er det virkelig så forfærdeligt? Far sad jo kun 1-2 m fra dem.

Nej selvfølgelig er det ikke forfærdeligt! Det skal I altså bare hoppe op og falde ned på 

Anmeld

27. juni 2014

lineog4

Min datter var 7 da vi fik mindste lillebror og hun måtte endda bære ham og jeg var 38 år men dog en kende barnlig

Anmeld

27. juni 2014

fo82

Hm... Sikke et par tanter...

6 år og med opsyn fra en voksen - ja det kan jeg da godt se er svigt på det groveste :-P

jeg havde nok gjort det samme uden bekymring - herredet ud - for 2 min - det ansvar ville en 6 årig nok også klare selv om far så havde været på toilet samtidigt :-) men så havde de damer nok ringet efter børneforsorgen :-D 

Anmeld

27. juni 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Øh min datter var godt nok 7 da vi fik lillebror, men hun passede lille når jeg skulle i bad eller lave mad. Jeg var 20 da jeg fik min den ældste. Tror jeg ville komme med en bemærkning også grine af det. Det vil ikke gå mig på.

Anmeld

27. juni 2014

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Min den store på 4 år, sad med vores den lille i sofaen, da han var 4 dage gammel. (Den store ville rigtig gerne sidde med ham) Og der stod jeg ved siden af og lagde lidt tøj sammen.
Men jeg var også 18 år, da jeg fik den første så, jeg måtte også være barn i deres øjne.

Anmeld

27. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Nej det er der absolut ikke noget galt i. 

Anmeld

27. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Der var nok nogen der lige havde brug for at få lettet sit hjerte omkring jeres alder  Det var dog en latterlig kommentar, og nej I er ikke galt på den! 

Anmeld

27. juni 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Godt nok en latterlig kommentar at komme med?

Nej, der er intet galt i det..?

Godt nok mærkeligt at folk har behov for at skulle kritisere andre....og have ondt i røven!

Anmeld

27. juni 2014

Clisolka

Det var dog en latterlig kommentar at komme med 

Så ville de nok blive forargede over, at min datter på snart 4 år kan skifte sin lillebror på 9 mrd (med hjælp) 

Og ja, hun har siddet med ham flere gange i sofaen med en af os ved siden af. Han var en dag gammel, da hun første gang sad med ham 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.