Frustreret ... Hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
4 svar
1 synes godt om
27. juni 2014

Anonym trådstarter

Hejsa.

Har brug for at komme ud med det. Min datter på 5 er hos sin far hver 2. weekend. Hver gang hun skal derud græder hun meget og vil ikke derud. Det er virkelig hårdt at hun blir så ked af det. Nu idag er hun taget på 1 uges ferie derude men det var bestemt ikke med hendes gode vilje. Allerede i onsdags græd hun og ville ikke derud. Igår ville hun ikke sove og sagde flere gange jeg vil ikke derud og det siger jeg når de henter mig. Hun græd virkelig så hjerteskærende igår og var så ulykkelig. Prøvede at snakke med hende om noget andet men lige lidt hjalp det. Måtte til sidst ta hende med ind i min seng. Hun puttede sig helt ind til mig og jeg nussede hende på ryggen. Pludselig sagde hun Mor, Lover du mig at blive her altid. Mit svar Så længe jeg kan. Hendes svar Jeg kan ikke klare mig alene uden dig. Det var rørende fra den lille pige. Til sidst efter en kamp faldt hun i søvn.

Idag blev hun så hentet af sin stedmor og sagde 5 eller 6 gange at hun ikke ville med. Stedmoren lokkede hende ved sige at så ville far og hendes stedsøster blive skuffede. Og hun lokkede os med alt det de skulle lave. Men alligevel ville hun ikke med. Men det skulle hun, sagde os at hvis hun ikke ville skulle hun ikke men stedmoren ville ikke høre.

Nu sidder jeg så tilbage med ondt i maven, brød sammen da de var kørt fordi jeg føler mig så magtesløs i det her og forstår virkelig ikke hvorfor de ikke høre på hende men kun ser deres behov og ikke hvad der er bedst for hende. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2014

Babybrain

Må lige spørger.. Har din datter altid reageret sådan, når hun skal hen til sin far. Eller er det noget der er dukket op pludseligt. Hvor længe har du og faderen været fra hinanden?

Anmeld

27. juni 2014

Anonym trådstarter

Babybrain skriver:

Må lige spørger.. Har din datter altid reageret sådan, når hun skal hen til sin far. Eller er det noget der er dukket op pludseligt. Hvor længe har du og faderen været fra hinanden?

Sådan har det været siden hun var 3. 

Han skred da hun var 1½ år.

Anmeld

27. juni 2014

Savannah

Kan godt forstå du synes det er svært, men er hun ked når hun er der? Tænker at hun er bange for at miste dig, men hun kan jo godt have det godt hos far alligevel.
Det er ikke altid nemt at være delebarn, der er bare svære følelser på spil. Kender en lille dreng der der er meget ulykkelig når han skal hjem til far, og igen når han skal hjem til mor. Måske er det skiftene der er svære for hende?

Anmeld

27. juni 2014

Anonym trådstarter

Savannah skriver:

Kan godt forstå du synes det er svært, men er hun ked når hun er der? Tænker at hun er bange for at miste dig, men hun kan jo godt have det godt hos far alligevel.
Det er ikke altid nemt at være delebarn, der er bare svære følelser på spil. Kender en lille dreng der der er meget ulykkelig når han skal hjem til far, og igen når han skal hjem til mor. Måske er det skiftene der er svære for hende?

Hun hopper op i armene på mig når jeg henter og siger altid endelig Mor nu skal vi hjem. Hun har meget travlt med at komme hjem derfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.