Hejsa.
Har brug for at komme ud med det. Min datter på 5 er hos sin far hver 2. weekend. Hver gang hun skal derud græder hun meget og vil ikke derud. Det er virkelig hårdt at hun blir så ked af det. Nu idag er hun taget på 1 uges ferie derude men det var bestemt ikke med hendes gode vilje. Allerede i onsdags græd hun og ville ikke derud. Igår ville hun ikke sove og sagde flere gange jeg vil ikke derud og det siger jeg når de henter mig. Hun græd virkelig så hjerteskærende igår og var så ulykkelig. Prøvede at snakke med hende om noget andet men lige lidt hjalp det. Måtte til sidst ta hende med ind i min seng. Hun puttede sig helt ind til mig og jeg nussede hende på ryggen. Pludselig sagde hun Mor, Lover du mig at blive her altid. Mit svar Så længe jeg kan. Hendes svar Jeg kan ikke klare mig alene uden dig. Det var rørende fra den lille pige. Til sidst efter en kamp faldt hun i søvn.
Idag blev hun så hentet af sin stedmor og sagde 5 eller 6 gange at hun ikke ville med. Stedmoren lokkede hende ved sige at så ville far og hendes stedsøster blive skuffede. Og hun lokkede os med alt det de skulle lave. Men alligevel ville hun ikke med. Men det skulle hun, sagde os at hvis hun ikke ville skulle hun ikke men stedmoren ville ikke høre.
Nu sidder jeg så tilbage med ondt i maven, brød sammen da de var kørt fordi jeg føler mig så magtesløs i det her og forstår virkelig ikke hvorfor de ikke høre på hende men kun ser deres behov og ikke hvad der er bedst for hende.
Anmeld