Et velment spark i røven tak...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. august 2009

mariamiss6

jeg burde gå i bad, men jeg kan slet ikke tage mig sammen.... er ellers helt alene, så der er ingen der tager min tid..... Jeg kan bare ikke lige tage mig sammen til at kravle ud af tøjet....

kender i det........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

oo

jaaaaaa! du skal IKKE gå i bad! du skal hoppe i noget behageligt nattøj og stene bridget jones på dr1 lige om lidt og være rigtig snasket og hygget og fredagsagtig!!!

sådan har jeg været siden slutningen af juni og jeg har tænkt mig at opretholde stilen til 1. september, hvor sommerferien for alvor er slut

Anmeld

14. august 2009

ChatH

Uhh jeg må også ind og se bridget jones, den er bare for fed

Anmeld

14. august 2009

mariamiss6

haha det var dog den sejeste opfordring...... men nej jeg må hellere i bad, og overvejde at lokke manden til at gøre det samme, hvis han skulle finde på at komme hjem idag..... så måske jeg får en belønning........

jeg kunne selvfølgelig også sparke mig selv i røven, og så skynde mig i bad, og se bridget jones bagefter, jeg har faktisk aldrig set den.

Anmeld

14. august 2009

oo

nejnejnejnej! så skal du altså liiiige se at få den set. den er ret dejlig og med mr. darcy, jo!

åh, by the way, jeg er også blevet belønnet med you know what af you know who - 2 gange

Anmeld

14. august 2009

ChatH

ihh hvor du kan thjul
Og ja mr. darcy er bare så sød!!!! Skynd dig i bad og ind til filmen....

Anmeld

14. august 2009

oo

Chatarina skriver:

ihh hvor du kan thjul
Og ja mr. darcy er bare så sød!!!! Skynd dig i bad og ind til filmen....

jep! jeg er lidt stolt af gemalen efter den anden dag

Anmeld

14. august 2009

mariamiss6

hahaha tjuhl, kæft det er sejt gået af jer to........

og min bedste veninde har lige fået hår, så nu kan jeg vidst ikke tåle flere succeser idag hehe....

Anmeld

14. august 2009

mariamiss6

out of reach....... åååh sådan en god sang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.