Så er rejsen ved at blive planlagt og hvis jeg selv skal sige det, så er det gode priser
Vi er 7 der skal afsted sammen til Kroatien. Dalmatien faktisk
Os fem som er to voksne og tre børn på 2,5,7 og vores kammerat og hans søn på 12.
Vi skal bo i fint mobilehome med to toiletter og to bad samt to soveværelset og sovesofa i stuen. Sød terasse ude foran
Vi skal afsted en uge i sep og vi flyver fra Billund til Zadar. Turen er på omkring 2 timer. I zadar lufthavn lejer vi to biler så vi har hver vores og priserne er mellem 800-1000 kr for en hel uge pr bil. Vores er den dyre fordi der skal være plads til fem jo
Så skal vi kun køre ca 30 min for at komme hen til Zaton Camping med pools, legepladser, vand og mad....ah, glæder mig.
Prisen samlet for os syv for fly t/r, mobilehome inkluderet morgenmad OG aftensmad og to biler er 15.000 kr. Det er da en god pris jeg har fundet synes jeg
desuden er der en gratis familiepakke med i den mobilehome løsning jeg har booket. Så ud over maden for vi en enkelt gang gratis is til ungerne og en drink til de voksne, en familiepizza frokost gratis, en times mongole, samt tidligere indtjekning og senere udtjekning og gratis genprøvning og wifi.....wuhu
Her er link til campingpladsen hvis nogen er interesseret.http://zaton.hr/en
Anmeld