Su

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. juni 2014

Anonym trådstarter

Hejsa

Det er sådan at jeg starter i skole pr 11 august. Jeg skal søge su tidligst den 1 juli så jeg får su fra august. Jeg er enlig forsørger og har et barn. Jeg får udbetalt det ekstra børneprogram den 18 juli for første gang siden jeg har søgt.

Mit spørgsmål er nu. Kan jeg søge det dobbelt su og dobbel su lån og kan jeg godt får det fra den 1 august da de så kommer til at se at jeg har fået udbetalt ydelserne ? For har læst et sted at man først får det forhøjet efter at de kan se at man har fået udbetalt det ekstra børnebidragz På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Anonym skriver:

Hejsa

Det er sådan at jeg starter i skole pr 11 august. Jeg skal søge su tidligst den 1 juli så jeg får su fra august. Jeg er enlig forsørger og har et barn. Jeg får udbetalt det ekstra børneprogram den 18 juli for første gang siden jeg har søgt.

Mit spørgsmål er nu. Kan jeg søge det dobbelt su og dobbel su lån og kan jeg godt får det fra den 1 august da de så kommer til at se at jeg har fået udbetalt ydelserne ? For har læst et sted at man først får det forhøjet efter at de kan se at man har fået udbetalt det ekstra børnebidragz På forhånd tak.

Får man su for hele august ?

Undskyld jeg spørg ved godt det ikk er det dit spørgsmål handler om men starter selv på skole den 11 august

Anmeld

26. juni 2014

Mom2

Anonym skriver:

Hejsa

Ring og snak med SU, de kan give dig er rigtigt svar

Anmeld

26. juni 2014

Anonym trådstarter

Moooooooartilto:) skriver:

Får man su for hele august ?

Undskyld jeg spørg ved godt det ikk er det dit spørgsmål handler om men starter selv på skole den 11 august

Ja man får su for august måned.. Er nemlig på kontanthjælp nu og jeg vil få sidste udbetaling den 30. Så vil det være su jeg skal være på når jeg søger her den 1

Anmeld

27. juni 2014

mortilfreja

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg får ekstra børnetilskud og det har ikke indflydelse på SU.

Du kan sagtens søge dobbelt SU og tillæg d. 1. Juli.

Og når man starter uddannelse op inden d. 20. I måneden så får man for hele måneden. Altså står de til udbetaling d. 31/7. 

Anmeld

27. juni 2014

Anonym skriver:

Ja man får su for august måned.. Er nemlig på kontanthjælp nu og jeg vil få sidste udbetaling den 30. Så vil det være su jeg skal være på når jeg søger her den 1

Super tusind tak

Så slipper jeg får at ringe ind ;D hvor starter du på skole henne ? Hvis jeg må spørge

Anmeld

27. juni 2014

M&J87

Su er forudbetalt så du får su udbetalt d.1.august.

Anmeld

27. juni 2014

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Jeg får ekstra børnetilskud og det har ikke indflydelse på SU.

Du kan sagtens søge dobbelt SU og tillæg d. 1. Juli.

Og når man starter uddannelse op inden d. 20. I måneden så får man for hele måneden. Altså står de til udbetaling d. 31/7. 

Okay tak for svar. Det var fordi jeg ikk har fået udbetalt de der ekstra børnetilskud og jeg læste at før man får godkendt så skal man ha fået udbetalt dem for at søge dobbel su og tillæg

Anmeld

27. juni 2014

Anonym trådstarter

Moooooooartilto:) skriver:

Super tusind tak

Så slipper jeg får at ringe ind ;D hvor starter du på skole henne ? Hvis jeg må spørge

Det var godt jeg skal starte på VUC skal tage 9 klasse. Hva med dig ?

Anmeld

27. juni 2014

Anonym skriver:

Det var godt jeg skal starte på VUC skal tage 9 klasse. Hva med dig ?

Jeg tage hgv i Næstved jeg prøver finde ud af hvilken ny uddannelse jeg vil have mig er allerede uddannet tjener . Synes dog bare ikk jeg kan få det til at hænge sammen med to børn :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.