Uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juni 2014

Anonym trådstarter

Hey piger
Jeg er anden gangs gravid det er Samme far til begge børn.
Mit problem er at jeg gerne vil igen med en uddannelse efter barsel, men ved ikke helt hvad.
Ja jeg ikke er den bedste i skolen og kan ikke klare gymnasie eller hf og alt det, er fyldt 25 år når jeg vil starte min uddannelse.. Nogle forslag til hvad jeg kan komme igang med ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Hvad er dine interesser og ønsker?

Måske en erhvervsuddannelse? SOSU?

Held og lykke

Anmeld

26. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvad med tandklinikassistent? 

Når man er fyldt 25 år kan man blive ansat som voksenlærling som giver noget mere i løn 

min veninde har også altid haft vanskeligheder ift. det boglige, men er rigtig glad for denne uddannelse som hun blev færdig med i sommers med et snit på 10,5 

Anmeld

26. juni 2014

Benjamins'mor

Jeg personligt vil gerne noget med mennesker, så jeg starter på sosu i næste måned.
På den sosu jeg skal på er der blevet lovet hjælp og evt rådgivning til at gennemføre en uddannelse, måske der også er det på sosu i dit område? Man kan jo bruge sosu til meget hvis man studere videre.

Anmeld

27. juni 2014

lille-fisen

Ja min første tanke var også SOSU først hjælperen og så assistenten. Det er også uddannelser som ikke tager voldsomt længe at færdiggøre. Ellers måske PAU (pædagogisk assistent)? Eller hvad tænker du selv? Interesser osv?

som om der også er skrevet er sosuen jo også en uddannelse man kan bygge videre på

Anmeld

27. juni 2014

Mama85

Anonym skriver:

Hey piger
Mit problem er at jeg gerne vil igen med en uddannelse efter barsel, men ved ikke helt hvad.
Ja jeg ikke er den bedste i skolen og kan ikke klare gymnasie eller hf og alt det, er fyldt 25 år når jeg vil starte min uddannelse.. Nogle forslag til hvad jeg kan komme igang med ?

Det er svært at komme med forslag til, hvad du kunne uddanne dig til, når man ikke kender dig og dine interesser. Men hvis du ikke mener at kan klare en gymnasiet uddannelse, er erhvervsudannelse nok vejen frem.  

Anmeld

12. juli 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hey piger

Gode svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.