Nej! Hvor er jeg bare HAMMER skuffet !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

666 visninger
6 svar
2 synes godt om
26. juni 2014

Swerg

Jeg har egentlig ikke lyst til at være anonym omkring dette, da der kan være en chance for at hun selv ser det. Jeg ved godt at jeg burde sige det selv, men jeg har åbenbart ikke nosser nok til det! 

Det drejer sig om en bekendt, som er i total nød. Jeg havde en dag tilbudt hende at kører hende ud, så hun kunne handle med sin, på det tidspunkt, nyfødte datter. 

Hun står på parkeringspladsen og venter på mig, med hendes datter i liften. Men til min store skræk sætter hun bare liften ind på bagsædet. Jeg tilbyder hende at de kan få lov til at låne elias' gamle autostol hvis bare de ville passe på den. Det lover hun, og undskylder.. De har nu haft den i et år, og jeg har lige fået den tilbage Idag. Jeg er simpelthen SÅ skuffet. Jeg er ked.. 

Den er total ridset Og har buler ind. Hvad pokker skal jeg gøre. Jeg er vred indeni, for hun lovede at passe på den. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hun har jo nok ikke gjort det med vilje. 

Det er da bare at bede hende om en ny hvis det går dig så meget på. 

Tænk jeg ville aldrig have nosser til at fortælle nogen at jeg er skuffet på den her måde - offentligt. 

Anmeld

26. juni 2014

tweety2060

øv hvor ærgeligt!!!

Du skal da sige til hende at du er lidt skuffet over den stand hun afleverer den i igen, da du havde håbet at hun havde passet mere på den.......

Anmeld

26. juni 2014

Swerg

mor:) skriver:

Hun har jo nok ikke gjort det med vilje. 

Det er da bare at bede hende om en ny hvis det går dig så meget på. 

Tænk jeg ville aldrig have nosser til at fortælle nogen at jeg er skuffet på den her måde - offentligt. 

Sådan er vi jo så forskellige. den er ridset hele vejen rundt, samt bøjlen. Jeg kunne ikke drømme om at bede om en ny, da hun er meget udsat. 

Måske søger jeg bare råd til hvordan jeg får det sagt 

Anmeld

26. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Swerg skriver:

Sådan er vi jo så forskellige. den er ridset hele vejen rundt, samt bøjlen. Jeg kunne ikke drømme om at bede om en ny, da hun er meget udsat. 

Måske søger jeg bare råd til hvordan jeg får det sagt 

Du kan prøve at sige at du har lagt mærke til at der r ridser og buler på stolen om hun ved hvor de kom fra? Og så måske tage den derfra? 

Anmeld

26. juni 2014

esioul

Har TS slettet sig???

Øv hvor er det træls

Anmeld

26. juni 2014

TNBC

esioul skriver:

Har TS slettet sig???

Øv hvor er det træls

Ja det ser sådan ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.