Ingen mens ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
6 svar
1 synes godt om
26. juni 2014

Anonym trådstarter

Har ikke haft mens i snart to måneder efter pillestop. Har testet negativ og har ingen symptomer så tror ikke det er pga graviditet. 

Mit spørgsmål er: er det muligt at have æl i hver cyklus men at mens udebliver? Synes jeg har læst et sted at det er muligt at blive gravid trods manglende mens? Men er der andre der kender til det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2014

ILoveMyMiracle

Anonym skriver:

Har ikke haft mens i snart to måneder efter pillestop. Har testet negativ og har ingen symptomer så tror ikke det er pga graviditet. 

Mit spørgsmål er: er det muligt at have æl i hver cyklus men at mens udebliver? Synes jeg har læst et sted at det er muligt at blive gravid trods manglende mens? Men er der andre der kender til det? 

Jeg har to veninder som er blevet gravide, trods udebleven mens! Så det skulle nu nok kunne lade sig gøre, men tag en snak med din læge om det 

Anmeld

26. juni 2014

Anonym trådstarter

Jlgudjohnsen skriver:

Jeg har to veninder som er blevet gravide, trods udebleven mens! Så det skulle nu nok kunne lade sig gøre, men tag en snak med din læge om det 

Okay så det KAN lade sig gøre, men kan sikkert være svært da man så ikke ved hvornår man har æl ? Så må man bare sexe jævnligt og så håbe på at ramme æl ? Noget i den stil nok :p men ja kontakter lægen hvis ikke der sker noget snart  

Anmeld

26. juni 2014

ILoveMyMiracle

Må indrømme at jeg ikke ved hvor tit de havde sex, men de har da i hvertfald ramt æl 

Anmeld

26. juni 2014

Anonym trådstarter

Jlgudjohnsen skriver:

Må indrømme at jeg ikke ved hvor tit de havde sex, men de har da i hvertfald ramt æl 

Nå ja men tænkte bare at chancen var større for at ramme æl hvis man måske gjorde det hver 2-3 dag så er man vel dækket ind hele måneden når ikke man kender dato for æl

Anmeld

26. juni 2014

ILoveMyMiracle

Det kan du have ret i! Så må i bare i gang 

Anmeld

26. juni 2014

Anonym trådstarter

ILoveMyMiracle skriver:

Det kan du have ret i! Så må i bare i gang 

Vi starter iaften Haha  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.