drømme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
7 svar
2 synes godt om
26. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej,

Jeg drømte i nat at jeg var gravid (små griner) selvfølgelig kan jeg ikke være det når jeg har en spiral og det er min anden mens efter opsætning..
jeg skal gerne have mit mens nu her, sidste gang fik jeg det den 27maj ..

burde jeg være nervøs? - det murer i mit underliv, så tror det er på vej..

andre der har drømt at i var gravide og så ren faktisk var det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2014

Mi&Mi

Anonym skriver:

Hej,

Jeg drømte i nat at jeg var gravid (små griner) selvfølgelig kan jeg ikke være det når jeg har en spiral og det er min anden mens efter opsætning..

Hej
Har også drømt at jeg var gravid, og jeg har kobberspiral.
Men det kom nok af, at jeg fik lidt ømme bryster, og blev træt, tænkte så "hey, sådan havde jeg det da jeg var gravid"
Det kan selvfølgelig godt lade sig gøre, da ingen præventionsformer er 100% sikre (lige udover nix-pillen )
Men jeg går så også og håber på min mens kommer her i starten af juli

Anmeld

26. juni 2014

Anonym trådstarter

Mi&Mi skriver:

Hej
Har også drømt at jeg var gravid, og jeg har kobberspiral.
Men det kom nok af, at jeg fik lidt ømme bryster, og blev træt, tænkte så "hey, sådan havde jeg det da jeg var gravid"
Det kan selvfølgelig godt lade sig gøre, da ingen præventionsformer er 100% sikre (lige udover nix-pillen )
Men jeg går så også og håber på min mens kommer her i starten af juli

jeg har os kobber og døjer med kvlame og sulten konstant haha..

Anmeld

26. juni 2014

LilleMie

Anonym skriver:

Hej,

Jeg har drømt, at jeg var gravid rigtig mange gange, men desværre havde drømmene ikke ret hos mig 

Men du kan helt sikkert også finde flere eksempler på det modsatte, for hvis man har haft en drøm, hvor man var gravid, og tester positiv kort tid efter, vil man nok huske drømmen tydeligere (fordi det er sjovt at den gik i opfyldelse og at det er en god historie) end de gange, hvor man drømte det og drømmen ikke gik i opfyldelse.

Og igen nogle har bare en bedre 6. sans end andre  Så det er da spændende om din drøm er et "tegn" eller ej 

Anmeld

26. juni 2014

Anonym trådstarter

LilleMie skriver:

Jeg har drømt, at jeg var gravid rigtig mange gange, men desværre havde drømmene ikke ret hos mig 

Men du kan helt sikkert også finde flere eksempler på det modsatte, for hvis man har haft en drøm, hvor man var gravid, og tester positiv kort tid efter, vil man nok huske drømmen tydeligere (fordi det er sjovt at den gik i opfyldelse og at det er en god historie) end de gange, hvor man drømte det og drømmen ikke gik i opfyldelse.

Og igen nogle har bare en bedre 6. sans end andre  Så det er da spændende om din drøm er et "tegn" eller ej 

ja, men som sagt jeg er på spirl, så mon ikke det bare er min 6sans haha

Anmeld

26. juni 2014

Camillos

Anonym skriver:

Hej,

Interessant ;-) drømme betyder ikke altid det du drømmer om.. men nærmere noget du arbejder med i dig selv... evt dit eller kærestens indre barn .. prøv at Google drømme tydning ;-)

Anmeld

26. juni 2014

ano14316

Jeg havde kobberspiral, men tog altså en graviditetstest da jeg havde monster ømme bryster.. Det var i februar 2011 og nu har jeg Magnus på 2 år og 8 mnd. Hihi..

Kobberspiral er kun 98% (chancen for at blive gravid er jo så 2 ud af 100) sikre.. hvor p-piller, p-plaster osv er 99,8 ( 2 ud af 1000) og hormonspiral regnes for lige så sikker som sterilisation..

Anmeld

26. juni 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej,

Åh jeg har drømt mange gange, at jeg var gravid, men har altså kun en søn

Og du kan nemt psyke din krop til at lave graviditetssymptomer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.