Burde jeg ikke få mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej piger, jeg er på p-piller og har været det i snart 3 måneder. Jeg tog sidste pille i pakken i mandags og plejer så få mens om onsdagen men den er ikke dukket op og føler ikke jeg har tegn på at skulle komme??? Kan det godt svinge lidt selvom man er på p-piller eller er der mon risiko for graviditet?? Ønsker ikke barn nu, da vi i forvejen har en dreng på 9 måneder.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ja det kan godt svinge, og det er jo trods alt kun lige torsdag idag

hvis den ikke er dukket op lørdag, ville jeg tage en test  

Anmeld

26. juni 2014

fo82

Jeg tager sidste pille søndag og mens kommer ved mig torsdag

Anmeld

26. juni 2014

Mother-love

Det er somregel først når du har taget ppiller i et år du nærmest kan sige på klokkeslæt hvornår din mens kommer.
Din krop skal lige finde ud af du er på ppiller først.
Jeg tog altid sidste ppille om søndagen og min mens kom om onsdagen. Så giv det lige lidt tid endnu

Anmeld

26. juni 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar, jeg håber det snart kommer ellers må jeg jo tage en test. 

Anmeld

26. juni 2014

BabyMus

Anonym skriver:

Hej piger, jeg er på p-piller og har været det i snart 3 måneder. Jeg tog sidste pille i pakken i mandags og plejer så få mens om onsdagen men den er ikke dukket op og føler ikke jeg har tegn på at skulle komme??? Kan det godt svinge lidt selvom man er på p-piller eller er der mon risiko for graviditet?? Ønsker ikke barn nu, da vi i forvejen har en dreng på 9 måneder.. 

Hvis dukun har taget dem i tre måneder, så tror jeg godt din krop stadig lige skal finde ud af det og hvornår mens skal komme. Dengang jeg tog piller, der tog jeg den sidste onsdag morgen og jeg fik først mens søndag eller mandag. Så giv den nogle dage endnu.

Selv stoppede jeg med at tage dem i december, og min mens er stadig ikke regelmæssig hver måned!

Anmeld

26. juni 2014

Anonym trådstarter

BabyMus skriver:

Hvis dukun har taget dem i tre måneder, så tror jeg godt din krop stadig lige skal finde ud af det og hvornår mens skal komme. Dengang jeg tog piller, der tog jeg den sidste onsdag morgen og jeg fik først mens søndag eller mandag. Så giv den nogle dage endnu.

Selv stoppede jeg med at tage dem i december, og min mens er stadig ikke regelmæssig hver måned!

Tak for dit svar Ja jeg må se tiden an og håbe på det snart kommer. Man kan jo hurtigt komme til at tro at man er gravid når det ikke lige kommer som det plejer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.