Skal der ske noget spændende i Weekenden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. august 2009

Orkide86

Hvaså piger skal i lave noget spændende i weekenden??

Vi skal imorgen overtage nøglen til det nedlagte landbrug vi har lejet, glæder mig rigtig meget.. Men men men, tror i så ikke min kæreste ringer for et par timer siden og siger han skal arbejde hele weekenden, han er mark mand så det er stort set 24 timer i døgnet.. men han ku lige få fri en halv time så vi ku hente nøglen..
Men hvor er det øv, synes det er nok at jeg er alene i hverdagen, men nu os hele denne weekend, det er altså trist.. Så nu har jeg købt noget slik og sodavand og vil se Disney sjov med mig selv..
Håber nogen af jer skal ha en lidt hyggeligere weekend end mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2009

tumle81

Sidder og ser Disney sjov med ungerne mens vi alle slapper af med guf og sodavand ;-)
Farmand er taget ud at fiske, så det er bare os tre i aften... Regner med at sætte Harry Potter på når ungerne sover, mangler nemlig lige den sidste dvd så har jeg set dem allesammen ;-)

I morgen skal vi bare hygge alle fire, regner med at tage en tur til Køge eller et sted hen hvor vi kan lege og hygge os. Til aftensmad skal vi have hjemme lavet pizza, mums...

Søndag skal jeg i mødregruppe med den yngste, vi mødes stadig selvom ungerne nu er blevet 2 år, vildt hyggeligt....

Knus Kathrina 29+3

Anmeld

15. august 2009

Mira0911

Lyder lækkert... Vi skal ind til kærestens søster senere på dagen idag.. Imorgen skal vi på stadion og derefter til Århus ud til min onkel... Ellers ikke det vilde...

Anmeld

15. august 2009

oo

vi har her til morgen set Spiderwick ... vi lejede den for at se den igår aftes, men blev for trætte efter vi havde set Arn II, spe

idag står den på mere bacheloropgavelæsning og undervisningsforberedelse og måske en tur i skoven. Jeg har stadig sommerferie (dog skriver jeg bachelor i litteraturvidenskab p.t.) og Søren har fri hver mandag indtil efterårsferien, så vi har laaaaaang weekend

Anmeld

15. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
lige nu ligger jeg på sofaen og finder musik på nettet.. skal ind til en veninde i aften og have god gammeldags hyggeaften! det er rigtig længe siden det kun har været hende og mig, så det glæder jeg mig til.. Bare hende og mig, god mad, tøsefilm og hygge
Daniel skal til fødselsdag hos en af drengene, så det passer fint at vi begge skal afsted, så jeg slipper for hans sprit ånde i nat... hæhæ
I morgen skal der slappes af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.