Hvor sælger jeg bedst brugt børne mærketøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.269 visninger
19 svar
12 synes godt om
25. juni 2014

Loa

Jeg har simpelthen taget billeder af sååå meget af Isabellas tøj at jeg ikke orker at lægge det op enkeltvis på secondsales eller trendsales.

Har kun formået at lægge det op på instagram, men det er jo sjovt nok begrænset hvem der ser det der.

Hvor ville i sælge det henne, og er der overhovedet marked for det mere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2014

sommerfuglen82

Hva med reshopper? 
en app man kan hente til sin mobil, dejlig nem at finde ud af.

Anmeld

25. juni 2014

Loa

sommerfuglen82 skriver:

Hva med reshopper? 
en app man kan hente til sin mobil, dejlig nem at finde ud af.

Gud ja det er rigtigt, det vil jeg da ligge kigge på Tak

Anmeld

25. juni 2014

Laulund87

Til mig Ej haha det er nok ikke størrelsen.

Hvad med at sætte pakker til salg på TS i størrelser. Bare tag et enkelt billede af stakken og skriv lidt om hvad der er. Det synes jeg der er meget salg i. Sælger selv en del derinde

Anmeld

25. juni 2014

L&V

Loa skriver:

Jeg har simpelthen taget billeder af sååå meget af Isabellas tøj at jeg ikke orker at lægge det op enkeltvis på secondsales eller trendsales.

Har kun formået at lægge det op på instagram, men det er jo sjovt nok begrænset hvem der ser det der.

Jeg syntes det er nemmest på div. Fb sider

Anmeld

25. juni 2014

thedreamer

Hvad størrelse? 

Anmeld

25. juni 2014

modesty

Der er et kæmpe marked for brugt børnetøj. 

Jeg synes klart at trendsales er det bedste, men har også fået solgt en del på dba.

Men... hvis ikke du orker at lægge billeder op, hvordan vil du så sælge det?

Det er nemmest at lave annoncer på dba, du kan smide flere billeder op end på trendsales. Og så kan du jo f.eks lave én annonce med 8 forskellige stykker tøj. Og give mængderabat. Det kan du selvf. også på TS, mend er skal du betale for den type annoncer.

Der er jo også loppemarkeder, men der kan du ikke få meget mere end 20, max 30 kr. pr. del (lidt mere for overtøj).

Anmeld

25. juni 2014

Bshizzle

Jeg tænker osse lidt.. Marked? 

Der er SÅ mange loppemarkeder i øjeblikket. 

Ellers er det bare at smække et bord op ved vejen hos dig selv eller familie/venner som sikkert osse har ting de kan sælge 

Anmeld

25. juni 2014

Alexander&Lærke

Jeg bruger meget køb og salg sider på facebook.  Dem som ligger i nærheden af mig selv"

Anmeld

25. juni 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg er adm på denne side og der bliver solgt pænt løbende https://www.facebook.com/groups/515109688539595/

Du kan også søge på Børnetøj og børneting til salg i storkøbenhavn på FB og så kommer gruppen frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.