Min mand er ikke romantisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.243 visninger
11 svar
4 synes godt om
25. juni 2014

Anonym trådstarter

Ja, min mand ved ikke hvad romantik er eller hvordan han skal gør vores forhold spændende.. 

Vi har en dejlig dreng på 3 mdr. Siden han blev født har vi haft sex en gang! Han har taget på og vi kan sidde sammen i flere timer uden at sige noget.. Jeg havde fødselsdag- rund enda, fik hverken gave eller blomster. Han planlag en grill men da vejret var dårligt droppede vi det. Hvis vi går en tur eller tager på resturant er det altid mig der arrangere det. Vil bare så gerne have at gør noget. Har fortalt ham flere gange hvor ked af det jeg bliver og han lover at gør noget men så glemmer han det ligesom.. Sådan var det også inden vi fik barnet.. Hvordan er jeres mænd? Står i for romantiken eller? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2014

Bshizzle

Min mand kan osse være håbløs til tider 

Faktisk er det osse mig der må arrangere noget romantisk hver gang.. 

MEN.. Så er jeg osse sikker på det blir hyggeligt/romantisk!  Haha.. 

Dog er han super god til at overraske mig med god mad eller chokolade engang imellem. 

Nogle mænd har det bare ikke i sig.. Men der er ik andet for end at du må forklare ham tyyyyydeligt (tit) at det er noget som betyder meget for dig og dine behov  

Anmeld

25. juni 2014

Mamalou

Hvordan var han før? Har han altid være uromantisk?

Anmeld

25. juni 2014

Anonym trådstarter

Rart at vide at det ikke er kun ham.. Sådan var han også før men jeg fandt altid en grund til han ikke er romantisk.. Håbede det vil ændre sig når han så hvordan jeg gør for at vi skal hygge os osv. Men nej.. Det væreste er at det er altid mig der starter en samtale op eller skal bed ham om at gør det der skal gøres.. Hvordan kan man får ham til at tænke mere på mig og vores forhold.. 

Anmeld

25. juni 2014

mpr

Rart at vide at det ikke er kun ham.. Sådan var han også før men jeg fandt altid en grund til han ikke er romantisk.. Håbede det vil ændre sig når han så hvordan jeg gør for at vi skal hygge os osv. Men nej.. Det væreste er at det er altid mig der starter en samtale op eller skal bed ham om at gør det der skal gøres.. Hvordan kan man får ham til at tænke mere på mig og vores forhold.. 

Det kan være han bare ikke lige kan finde på noget`? Og det faktum at han så får besked på at gøre noget, gør at han har endnu mindre lyst til at gøre det fordi, så er det ikke noget han gør fordi han gerne vil være sød ved dig, men noget han har fået af vide han skal gøre.. Min mand er heller ikke altid den mest romantiske, men vi formår alligevel at få det hele til at hænge sammen så vi ikke glider fra hinanden og altid har lidt kærlighed inde hver dag.  

Den manglende sex her i starten kunne det være manglende overskud fra hans side? At der er for meget baby til han har kræfter til at lave en hel masse? Har du overvejet at spille op til ham imens i ligger og slapper af under dynen? 

Anmeld

25. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Altså jeg kan godt forstå du forventer en gave eller lignende til din fødselsdag, men jeg synes ikke det er fair, at du forventer romantiske arrangementer af en mand du hele tiden har vidst ikke er romantisk anlagt. Du har valgt ham som kæreste på trods af denne "fejl/mangel"...at du så i det skjulte håbede/troet at han pludselig vil finde sin romantiske side frem er da ærgeligt, men ikke noget han bør stå til regnskab for. 

Anmeld

25. juni 2014

Fumbo

Det er ikke sådan lige til at ændre på om man er romantisk anlagt eller ej.

Her er ingen af os romantiske   vi tager stadig ud og spiser og på ture fx har vi årskort til ree park i år, det skifter hvad vi har til) men det er noget vi aftaler. Fødselsdags og julegaver, hmm i år fik vi julegave i marts, der gav vi hinanden en ny mobil

Min ex var meget romantisk anlagt og det var faktisk til tider noget der hang mig ud af halsen, syntes det blev for meget

Anmeld

25. juni 2014

TNBC

Anonym skriver:

Ja, min mand ved ikke hvad romantik er eller hvordan han skal gør vores forhold spændende.. 

Vi har en dejlig dreng på 3 mdr. Siden han blev født har vi haft sex en gang! Han har taget på og vi kan sidde sammen i flere timer uden at sige noget.. Jeg havde fødselsdag- rund enda, fik hverken gave eller blomster. Han planlag en grill men da vejret var dårligt droppede vi det. Hvis vi går en tur eller tager på resturant er det altid mig der arrangere det. Vil bare så gerne have at gør noget. Har fortalt ham flere gange hvor ked af det jeg bliver og han lover at gør noget men så glemmer han det ligesom.. Sådan var det også inden vi fik barnet.. Hvordan er jeres mænd? Står i for romantiken eller? 

Ikke alle mænd er romantikere(heller ikke mig), og hvis han var sådan før, synes jeg ikke det er fair at du forventer at han er det nu, det er ikke noget man bare bliver, hvis man aldrig har været det. Og det gør det vel heller ikke bedre at du presser på at han skal finde på noget. Hvorfor mener du at han skulle blive mere romantisk nu end før?

Fødselsdagen forstår jeg godt, men sådan er der bare folk der er.

Sexen?? ikke alle har lyst lige efter de har fået børn. så tag det roligt og tag en dag af gangen.

Jeg tror du forventer mere af ham, end han kan klare og det er faktisk lidt synd for ham, fordi du prøver at gøre ham til noget han ikke er.

Anmeld

26. juni 2014

SandraXOXO

Hvad gør du selv for at være romantisk?

Herhjemme er jeg ikke ret romantisk, min kæreste køber ind imellem roser, duftlys, gaver, chokolade og laver middag til mig. Men omvendt glemmer jeg det fordi ja, det ligger bare ikke til mig, tilgengæld fixer jeg så ture ud af huset uden børn hvor vi laver noget vi begge synes er sjovt, hvilket min kæreste ikke er så god til at gøre.

Mht sex, så kan fødslen jo godt have skræmt ham lidt og ødelagt hans lyst, eller også føler han sig træt og doven. Snak med ham. Eller forfør ham. Hvilke mænd elsker ikke frækt tøj på deres kæreste :-D

Anmeld

26. juni 2014

Louisejulia

Min kæreste er også virkelig dårlig til det med romantikken! 

I starten var jeg også ked af at han ikke tog initiativ til noget romantisk. 

Men efterhånden har jeg bare accepteret at han bare ikke er sådan en mand med det romantiske i orden  

Så her hjemme er det også mig der står for hyggen og romantikken. Men når vi endelig hygger, så er det altså også HYGGE  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.