Ingen mens. kan i hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

235 visninger
5 svar
1 synes godt om
25. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg har stadig ikke fået min mens, kun noget brunligt udflåd når jeg tørrer mig, der er ikke noget på bindet. Men jeg burde have fået min mens i søndags da i følge min ægløsning skulle være den 8 Juni. Min mens plejer at være meget punktlig med 28/29 dage imellem.Men selvfølgelig er der gået kuk i det så jeg ikke kan finde og huske første sidste mensdag  Men jeg kan huske at på appen stod der en blomst på den 8 juni og det betyder ægløsning og 14 dage efter ca var i søndags. Men der er stadig ikke noget og har taget en test og den er bragende negativ, vidste jeg jo også godt da jeg ikke kan blive gravid naturligt. Jeg har heller ikke noget der skulle indikere jeg skulle være gravid, ingen tegn eller noget. Så det kan ikke være derfor. Hvad er jeres bud. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen som kan sige noget Er lidt i vildrede for når jeg ikke kan blive gravid selv så må den mens godt bare komme og følge cyklusen tak. 

Anmeld

25. juni 2014

Chellie

Det er jo svært at sige for andre, hvad det kan være, når du med sikkerhed har udelukket graviditet.. De manglende svar skyldes nok netop, at man (i hvert fald jeg) ikke er læge, og ikke skal gøre mig for klog på det. Hvad siger din læge?

Anmeld

25. juni 2014

Anonym trådstarter

Har ikke været ved lægen da det ik er så mange dage endnu. Og jeg er usikker på dagene. Ved egentligt godt folk ikke rigtig kan sige noget. Et spinkelt håb om jeg bare ikke kan teste før længe over tid. Er der nogen der først har kunnet tjekke positivt længe efter egentlig mens hvor lige over har været negativ. 

Anmeld

25. juni 2014

Chellie

Anonym skriver:

Har ikke været ved lægen da det ik er så mange dage endnu. Og jeg er usikker på dagene. Ved egentligt godt folk ikke rigtig kan sige noget. Et spinkelt håb om jeg bare ikke kan teste før længe over tid. Er der nogen der først har kunnet tjekke positivt længe efter egentlig mens hvor lige over har været negativ. 

Min papsøster kunne først teste positivt da hun var nær ved 6 uger henne.. Måske kan det give et lille forsigtigt håb? Selvom jeg nu tænker, jeg stadig ville spørge lægen, hvis der går ret meget længere, især hvis du normalt har en stabil cyklus... 

Anmeld

25. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg skal ihvertfald huske meget galt da jeg har husket det på en lidt sjov måde denne mdr som jeg ikke lige vil ind på. Så derfor er ejg sikker på jeg havde ægløsning den 8 ca og derved skulle have mens søndag og det pasede også med de 28 dage. Må se om den ikke kommer inden for den næste uge og til den tid prøve at teste igen men tvivler stærkt på det bare fordi jeg ikke kan teste positivt endnu. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.