Jordmodercentret, Amager hospital

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej damer!
Da vores hund lige har spist alle vores spørgeskemaer, man skal have med til første jordmoderkonsultration, har vi brug for nogle nye! Men da jeg ikke kan læse jordmoderscentrets email pga tyggemærker, håber jeg én af jer kender den?! Den er slet ikke til at finde på nettet.
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2014

Babybrain

Jeg har desværre ikke lige papirerne her, men du kan jo eventuelt ringe i deres åbningstid her om et par timer. Eller kontakte Hvidovre Hospital, da det er dem (i hvert fald i mit tilfælde), der har fremsendt papirerne og henvisningen  jordemodercentrene.hvidovre@regionh.dk.

Anmeld

25. juni 2014

Anonym trådstarter

Babybrain skriver:

Jeg har desværre ikke lige papirerne her, men du kan jo eventuelt ringe i deres åbningstid her om et par timer. Eller kontakte Hvidovre Hospital, da det er dem (i hvert fald i mit tilfælde), der har fremsendt papirerne og henvisningen  jordemodercentrene.hvidovre@regionh.dk.

Mange tak! Jeg må se om jeg kan nå det i arbejdstiden så :-)
Ville du ellers have mulighed for at skrive emailen, når du en gang har papirerne? :-) :-)

Anmeld

25. juni 2014

fresia

Profilbillede for fresia
Jeg har kun fået en email adresse og den lyder: jordemodercentrene@hvh.regionh.dk

Anmeld

25. juni 2014

Babybrain

Anonym skriver:

Mange tak! Jeg må se om jeg kan nå det i arbejdstiden så :-)
Ville du ellers have mulighed for at skrive emailen, når du en gang har papirerne? :-) :-)

Ja, det kan jeg sagten, hvis de altså har en.

Anmeld

25. juni 2014

Babybrain

fresia skriver:

Jeg har kun fået en email adresse og den lyder: jordemodercentrene@hvh.regionh.dk

Jeg tror nemlig heller ikke, at de har en selvstændig e-mail, så det skal vidst foregå gennem Hvidovre. 

Anmeld

25. juni 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej damer!
Da vores hund lige har spist alle vores spørgeskemaer, man skal have med til første jordmoderkonsultration, har vi brug for nogle nye! Men da jeg ikke kan læse jordmoderscentrets email pga tyggemærker, håber jeg én af jer kender den?! Den er slet ikke til at finde på nettet.
Knus

Aha okay, tak for svar tøser :-) tænkte bare at jeg ville sende dem en mail, frem for at forstyrre dem med sådan et opkald, da det jo bare er min dumme hund! Hehe. Jeg må prøve mig frem! Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.