En go cocktailbar i København

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.531 visninger
11 svar
3 synes godt om
25. juni 2014

Pinkrose

Godmorgen allesammen

Nå jeg skal ud på fredag med en veninde og spise noget lækker mad i indre by, og vi havde tænkt os at finde et fedt sted bagefter og få nogle drinks.

Men ingen af os er specielt kendte i Københavns natteliv.
Så er der nogle der har et par ideer til gode steder i måske selv har været

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2014

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid
Denisep skriver:

Godmorgen allesammen

Nå jeg skal ud på fredag med en veninde og spise noget lækker mad i indre by, og vi havde tænkt os at finde et fedt sted bagefter og få nogle drinks.

Helt klart 

Zefside

weltkuglen

Anmeld

25. juni 2014

PST

Denisep skriver:

Godmorgen allesammen

Det lyder hyggeligt !

Jeg vil helt klart anbefale 'The Jane' - som har placering på Gråbrødretorv (tæt ved Nørreport st.).

Det er to entusiaster for originale cocktails som har åbnet baren, og der er tilsat kærlighed til alle drinks.

Man sidder i hyggelige lokaler, med en atmosfære af, at være sent tilbage til starten an 1900'tallet - SÅ hyggeligt! Især hvis i skal "bare" skal sidde og nyde hinandens selskab efter en god middag.

Jeg er vild med stedet !

Anmeld

25. juni 2014

BabyMus

Cafe G skulle have en masse gode cocktails har jeg hørt. Jeg er dog kun nået til Strawberry daquiri da det er min favorit.

Anmeld

25. juni 2014

Snoopy77

Denisep skriver:

Godmorgen allesammen

Boutique Lize på Vesterbro. Har happy hour 20-22 :-) super gode cocktails!

Anmeld

25. juni 2014

2721

PernilleDidde skriver:

Det lyder hyggeligt !

Jeg vil helt klart anbefale 'The Jane' - som har placering på Gråbrødretorv (tæt ved Nørreport st.).

Det er to entusiaster for originale cocktails som har åbnet baren, og der er tilsat kærlighed til alle drinks.

Man sidder i hyggelige lokaler, med en atmosfære af, at være sent tilbage til starten an 1900'tallet - SÅ hyggeligt! Især hvis i skal "bare" skal sidde og nyde hinandens selskab efter en god middag.

Jeg er vild med stedet !

Enig, det er en rigtig god cocktailbar

Anmeld

25. juni 2014

Aluka

Denisep skriver:

Godmorgen allesammen

bar 7. Ikke ret langt fra rådhuspladsen, mega hyggeligt sted, og så har de en hindbær-lakrids drink, som bare er alt for lækker!

Anmeld

25. juni 2014

Pinkrose

PernilleDidde skriver:

Det lyder hyggeligt !

Jeg er vild med stedet !

Lyder super hyggeligt det må undersøges nærmere

Anmeld

25. juni 2014

Pinkrose

BabyMus skriver:

Cafe G skulle have en masse gode cocktails har jeg hørt. Jeg er dog kun nået til Strawberry daquiri da det er min favorit.

Ved du hvor den ligger henne af

Anmeld

25. juni 2014

Pinkrose

Snoopy77 skriver:

Boutique Lize på Vesterbro. Har happy hour 20-22 :-) super gode cocktails!

Mums lyder godt tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.