Natamning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2014

Papillon

SandraJN skriver:

Nå okay, tillykke med hende forresten 

Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2014

Papillon

ano14316 skriver:

Der er helt sikkert pga gulsoten at i skal gøre det..

Min søn på 18 dage falder i søvn efter første bryst, og så skifter jeg ham og så er han helt vågen igen, så du kunne prøve at skifte hende..

Det lyder godt, for så kan vi forhåbentligt holde op med det igen snart

Det trick gav sundhedsplejersken også. Det er vældigt effektivt i hvert fald Føler bare det er lidt voldsomt at bruge hver gang.

Anmeld

25. juni 2014

Papillon

Clgh skriver:

Min SP sagde at vi skulle prøve at nulre Zilke på indersiden af storetæerne, da der sad noget der, som satte gang i sutterefleksen. 
Det virker når bette er ved at falde hen for hurtigt når hun bliver ammet. Det kan være at det også virker for jer. 

Tak, det vil jeg prøve! Så må vi se, om hun reagerer på det, andet end det sikkert kilder

Anmeld

25. juni 2014

Papillon

tarkoflen skriver:

Nå for filan det havde jeg ikke læst, sorry.

Vi fik at vide at vi kunne holde hende til ilden ved at nusse hendes øreflip, håndflader eller fodsåler. Måske det kan hjælpe?

Jeg fik vist heller ikke skrevet det i første indlæg. Troede faktisk, at alle fik samme besked som jeg (din baby skal spise hver 3. time, også om natten, om så du må vække den)  

Jeg vil i hvert fald prøve tak  

Anmeld

25. juni 2014

Papillon

L&V skriver:

Havde jeg heller ikke selv lige ved første indlæg

Jeg fik heller ikke skrevet det i første indlæg. Det beklager jeg  Troede alle fik samme besked som jeg (din baby skal spise hver 3. time, også om natten, om du så du må vække den).

Det er sgu ikke lige nemt at blive forældre første gang, når man får det ene at vide fra et sted og noget andet fra et andet. Jeg vil jo bare gerne gøre det, så godt jeg kan

Anmeld

25. juni 2014

L&V

Papillon skriver:

Jeg fik heller ikke skrevet det i første indlæg. Det beklager jeg  Troede alle fik samme besked som jeg (din baby skal spise hver 3. time, også om natten, om du så du må vække den).

Det er sgu ikke lige nemt at blive forældre første gang, når man får det ene at vide fra et sted og noget andet fra et andet. Jeg vil jo bare gerne gøre det, så godt jeg kan

Nej det er absolut ikke nemt og der er bare lige så mange holdninger som der er folk og børn reagere så uendeligt forskelligt..

Hvis du er i tvivl om hvor længe du skal gøre det så ring til din læge eller sp og hør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.