Nogen der har prøvet bambus strømper?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
4 svar
1 synes godt om
24. juni 2014

tarkoflen

Ja som overskriften siger, er der nogle herinde der har prøvet bambus strømper? Overvejer det meget men er i tvivl om de falder ned. HADER strømper der klumper sig sammen under foden!

Nogen med gode eller dårlige erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2014

GUSO

tarkoflen skriver:

Ja som overskriften siger, er der nogle herinde der har prøvet bambus strømper? Overvejer det meget men er i tvivl om de falder ned. HADER strømper der klumper sig sammen under foden!

Nogen med gode eller dårlige erfaringer?

Jeg fik bambus strømper i gave til min datter da hun var lille, det var de blødeste strømper og de sad perfekt på hendes meget smalle fødder har aldrig oplevet de faldt ned

Anmeld

25. juni 2014

tarkoflen

GUSO skriver:

Jeg fik bambus strømper i gave til min datter da hun var lille, det var de blødeste strømper og de sad perfekt på hendes meget smalle fødder har aldrig oplevet de faldt ned

Måske det var værd at overveje! Jeg har også hørt de skulle være lækre, men jeg har ikke hørt noget om de kan finde på at falde ned, og det bekymre mig lidt! Jeg vil dog sige, at hvis de kan holdes oppe på en babyfod, så er det nok ikke helt skidt! Kan du tilfældigvis huske hvilket mærke de var dem du fik?

Anmeld

25. juni 2014

Muffinmus

Vi har brugt dem fra Bilka med bambus uden problemer..lækre bløde

Anmeld

25. juni 2014

tarkoflen

MariaE skriver:

Vi har brugt dem fra Bilka med bambus uden problemer..lækre bløde

Tænk engang jeg anede ikke man kunne købe dem i Bilka

Tak for Info

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.