Førstehjælp til mor og barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
6 svar
6 synes godt om
24. juni 2014

Førstehjælp til dit barn

Hej Mødre og Fædre

Vi er i Fire First lige startet med at afholde kurser i førstehjælp, for forældre OG børn.. Det vil sige at i kan komme med jeres mødregruppe og jeres barn under barsel. og få et 3 timers kursus i Hjerte - Lunge - Redning til de helt små.

Den sidste time bruger vi på at svare på ALLE de spørgsmål i måtte have vedr. børnesygdomme og hade der eller kunne bekymre nybagte forældre.

Vi lancerede lige kurser i København i sidste uge, og det var et kæmpe hit. Normalt bor vi i Århus. Men vi kan komme over alt i landet.

https://www.facebook.com/pages/Fire-First/610502762373465?ref_type=bookmark

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2014

Muffinmus

Mangler det ikke lige selv da jeg både har været flere år i Forsvaret og er på sygeplejerskeuddannelsen, men sindssygt godt initiativ. Alt for lidt forældre kan førstehjælp generelt og alt for få kan til børn. Og der er trods alt en forskel

Anmeld

25. juni 2014

Førstehjælp til dit barn

Enig.. UT er selv redder og forældre.. Og lang langt de fleste jeg møder aner ikke hvad de skal gøre hvis en nødsituation opstår.

jeg håber der er flere der vil blive opmærksomme, og tage kursus.

tak for dit svar, og held og lykke på uddannelsen. ��

Anmeld

25. juni 2014

Mor1986

Super fedt med sådan et kursus. Jeg havde efterspurgt et da jeg var privat dagpleje men man skulle altid være over ti tilmeldte så blev aldrig til noget

Anmeld

25. juni 2014

Eliza

Hvor mange kan man evt være? Og hvad ligger priserne på??

Anmeld

25. juni 2014

Førstehjælp til dit barn

Prisen er 250 pr person, hvis gruppen selv har et lokale vi kan være i.

300 pr person hvis vi skal leje lokaler vi kan være i

Der skal helst være over 10 personer pr hold. og max 16

Hvis der er flere enkelt personer der har lyst så kan VI sætte en kursusdato op og så samler vi et hold.

Hvordan lyder det?

Her er vores side. Her kan i skrive til os hvis i har en mødregruppe der gerne vil have et kursus, og se billeder fra vores sidste kursus

Anmeld

25. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Førstehjælp til dit barn skriver:

Prisen er 250 pr person, hvis gruppen selv har et lokale vi kan være i.

300 pr person hvis vi skal leje lokaler vi kan være i

Der skal helst være over 10 personer pr hold. og max 16

Hvis der er flere enkelt personer der har lyst så kan VI sætte en kursusdato op og så samler vi et hold.

Hvordan lyder det?

Her er vores side. Her kan i skrive til os hvis i har en mødregruppe der gerne vil have et kursus, og se billeder fra vores sidste kursus

Super god ide! Vi har været det igennem falck, og været glade for det.

Forresten når du besvare i dit indlæg til enkelte personer, så ska du i personens svar til dig, trykke besvar indlæget i højre hjørne i svare. På den måde ka vedkommende se at du har svaret tilbage i debatten. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.