Meget træt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg skriver anonymt da jeg ved at der er nogen herinde som sidder og giver oplysninger jeg skriver ud til folk, og da pb er hemmeligt er dette altså min eneste mulighed for at bibeholde det..

Er det meget normalt når man har fået rent HcG ind i kroppen (æl sprøjte) at man bliver meget træt!? Det var i lørdags jeg sprøjtede mig, og var allerede i går aftes begyndt at blive rigtig træt.. Og er det forsat i dag, men jeg sidder midt i eksamen og det kunne bare ikke falde dårligere! Vil derfor bare høre om det er noget der kan ske for alle efter sådan en sprøjte, eller om det bare er min pcos der virkelig tager hævn her ind over eksamen... For jeg kan da overhovedet ikke have graviditets tegn så hurtigt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2014

esioul

Anonym skriver:

Jeg skriver anonymt da jeg ved at der er nogen herinde som sidder og giver oplysninger jeg skriver ud til folk, og da pb er hemmeligt er dette altså min eneste mulighed for at bibeholde det..

Er det meget normalt når man har fået rent HcG ind i kroppen (æl sprøjte) at man bliver meget træt!? Det var i lørdags jeg sprøjtede mig, og var allerede i går aftes begyndt at blive rigtig træt.. Og er det forsat i dag, men jeg sidder midt i eksamen og det kunne bare ikke falde dårligere! Vil derfor bare høre om det er noget der kan ske for alle efter sådan en sprøjte, eller om det bare er min pcos der virkelig tager hævn her ind over eksamen... For jeg kan da overhovedet ikke have graviditets tegn så hurtigt  

Har det på samme måde

Anmeld

24. juni 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Har det på samme måde

Hvor langt er du i dit nuværende forløb? 

Anmeld

24. juni 2014

esioul

Anonym skriver:

Hvor langt er du i dit nuværende forløb? 

fik den i onsdags

Anmeld

24. juni 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

fik den i onsdags

Jeg ved du har mere erfaring med det her end jeg har Er det en god ting man bliver træt eller er det bare pga sprøjten`? Har du været træt siden du tog sprøjten eller hvornår kom trætheden?

Anmeld

24. juni 2014

modesty

Anonym skriver:

Nej, du kan ikke have graviditetstegn så hurtigt, og det er normalt at blive træt af ÆL sprøjten.

Anmeld

24. juni 2014

esioul

Anonym skriver:

Jeg ved du har mere erfaring med det her end jeg har Er det en god ting man bliver træt eller er det bare pga sprøjten`? Har du været træt siden du tog sprøjten eller hvornår kom trætheden?

jeg blev træt efterfølgende og det er helt normalt

Anmeld

24. juni 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

jeg blev træt efterfølgende og det er helt normalt

Okay, håber det lykkes for det er da godt nok hårdt at være så træt især når man skal udrette noget også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.