Søger lidt råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.147 visninger
11 svar
5 synes godt om
24. juni 2014

MyLove E

Vi skal til Sjælland i ferien, vi har ikke så mange penge, så vi bor hos min svoger mens de er på ferie.

Vi skal besøge farmor og farfar og så ellers bare hygge lidt rundt.

Min mand foreslår så her til aften at vi tager vores barnepige med, så ham og jeg også kan hygge os lidt. (Farmor og farfar kan ikke holde til at havde Elias selv)
Vi skal måske bare i biffen engang og så ud og spise en gang.
Hun er en skøn pige, og får nok hellere ikke så meget ferie selv herhjemme. De er 4 børn og hellere ikke mange penge.

Men jeg synes det er lidt mærkeligt og så alligevel kunne det være hyggeligt

Men hvad ville i gøre? Vi er nok afsted i 5-7 dage.
Vi har snakket med hendes mor ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2014

Tip!

Jeg ville ikke tage en barnepige med på ferie, men derimod kunne i bruge hende en enkel aften eller to når i er hjemme igen fra ferie... 

Anmeld

24. juni 2014

TNBC

MyLove E skriver:

Vi skal til Sjælland i ferien, vi har ikke så mange penge, så vi bor hos min svoger mens de er på ferie.

Vi skal besøge farmor og farfar og så ellers bare hygge lidt rundt.

Min mand foreslår så her til aften at vi tager vores barnepige med, så ham og jeg også kan hygge os lidt. (Farmor og farfar kan ikke holde til at havde Elias selv)
Vi skal måske bare i biffen engang og så ud og spise en gang.
Hun er en skøn pige, og får nok hellere ikke så meget ferie selv herhjemme. De er 4 børn og hellere ikke mange penge.

Men jeg synes det er lidt mærkeligt og så alligevel kunne det være hyggeligt

Men hvad ville i gøre? Vi er nok afsted i 5-7 dage.
Vi har snakket med hendes mor ;-)

kommer an på hvordan jeres forhold er? hvad siger hun til det? der er jo forskel på bare at passe elias til ligefrem at være sammen med jer i en uge.

Anmeld

24. juni 2014

MyLove E

Yurie skriver:

kommer an på hvordan jeres forhold er? hvad siger hun til det? der er jo forskel på bare at passe elias til ligefrem at være sammen med jer i en uge.

Det ville hun elsker Min mand har været spejderleder for hende i mange år. De kender hinanden godt. Og ja det gør jeg også.

Anmeld

24. juni 2014

MyLove E

Twinkle little star skriver:

Jeg ville ikke tage en barnepige med på ferie, men derimod kunne i bruge hende en enkel aften eller to når i er hjemme igen fra ferie... 

Vi kan ikke rigtig bruge hende i hverdagen da hun går på efterskole og skal igen til næste år. .. :-D

Anmeld

24. juni 2014

TNBC

MyLove E skriver:

Det ville hun elsker Min mand har været spejderleder for hende i mange år. De kender hinanden godt. Og ja det gør jeg også.

I kan jo også se om der ikke er noget for hende derovre, så  ikke går op af hinanden hele dagen, og hun får en fed oplevelse.

Men hvis I kender hende så godt, er hun jo ikke bare babysitter, men en ven af familie. 

Jeg skal også med rundt på ferieting med de børn jeg passer(bor dog i samme hus som dem) her over sommeren. 

Anmeld

24. juni 2014

MyLove E

Yurie skriver:

I kan jo også se om der ikke er noget for hende derovre, så  ikke går op af hinanden hele dagen, og hun får en fed oplevelse.

Men hvis I kender hende så godt, er hun jo ikke bare babysitter, men en ven af familie. 

Jeg skal også med rundt på ferieting med de børn jeg passer(bor dog i samme hus som dem) her over sommeren. 

Nej hun er ikke bare barnepige :-)

Tror vi gør det ;-)

Anmeld

24. juni 2014

TNBC

MyLove E skriver:

Nej hun er ikke bare barnepige :-)

Tror vi gør det ;-)

ja nemlig, så det er jo ikke babysitteren i tager med, men en ven og hun får en dejlig ferie, og skal så lige passe elias en aften. det er da fair nok.

god ferie

Anmeld

24. juni 2014

MyLove E

Yurie skriver:

ja nemlig, så det er jo ikke babysitteren i tager med, men en ven og hun får en dejlig ferie, og skal så lige passe elias en aften. det er da fair nok.

god ferie

Ja :-) Tak for hjælpen ;-)

Anmeld

24. juni 2014

TNBC

MyLove E skriver:

Ja :-) Tak for hjælpen ;-)

selv tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.