Min mand og jeg tog i dag på privat fertilitetsklinik, og jeg skulle skannes for at tjekke æggeblæren.. og jeg fik recept på ÆL sprøjte som jeg skal tage i aften, og på torsdag skal jeg så insemineres HURRA alt er godt..
Så skal jeg så ringe til sædbanken (vi bruger anonym sæddonor). Det er første gang vi er på privatklinik. Da vi fik vores datter, sørgede den offentlige klinik for det hele.
Vi havde fået af vide af klinikken at vi skulle ringe til sædbanken efter jeg var blevet skannet... Det viser sig så at man skal ringe ca 10-12 dage før man skal bruge sæden! I særtilfælde kan de sende sæden dag til dag.. Og efter at have ringet og mailet frem og tilbage med en sur ubehjælpsom kvinde hos sædklinikken, bliver klokken 16 og vi kan ikke nå at få sendt sæden i dag.... Ergo bliver den sendt i morgen.. og kan så være hos klinikken inden kl 12 på torsdag.. og vi skulle bruge den kl 9..
Så nu sidder jeg med ondt i maven og hævede øjne... og frygten for at vi ikke når det, og vi så skal vente til efter klinikkens sommerferie....

Anmeld