Test negativ men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg testede i dag. To dage før forventet menstruation. Det var en test fra Føtex. Der står man skal tisse på den men jeg tissede i en kop og stak den der i. Giver vel samme resultat?

men kan jeg godt teste negativ i dag og så måske teste positiv om et par dage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2014

Anonymo

Anonym skriver:

Jeg testede i dag. To dage før forventet menstruation. Det var en test fra Føtex. Der står man skal tisse på den men jeg tissede i en kop og stak den der i. Giver vel samme resultat?

Ja, det er samme tis hehe 

Ja det vil jeg godt mene du kan men det kommer vel an på hvor langt du er henne 

Anmeld

24. juni 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Ja, du kan godt teste negativ først og nogle dage efter positiv Det kommer an på hvor langt du er i din cyklus.  Er du gået over tid?

Der er lige meget om du tisser på testen eller i en kop, resultatet er det samme. 

Anmeld

24. juni 2014

Mor til F

BabyFreia skriver:

Ja, du kan godt teste negativ først og nogle dage efter positiv Det kommer an på hvor langt du er i din cyklus.  Er du gået over tid?

Der er lige meget om du tisser på testen eller i en kop, resultatet er det samme. 

Læste lige dit indlæg igen, prøv at teste igen når du er gået over tid,  hvis din mens ikke dukker op.

Anmeld

24. juni 2014

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

Nej er ikke gået over tid. Torsdag eller fredag skal jeg have min menstruation

Anmeld

24. juni 2014

Anonym trådstarter

SandraJN skriver:

Ja, det er samme tis hehe 

Ja det vil jeg godt mene du kan men det kommer vel an på hvor langt du er henne 

Skal først have menstruation torsdag eller fredag. Har bare en frygtelig kvalme så derfor prøvede jeg at teste, men uden resultat

Anmeld

24. juni 2014

Frk.S

Det er ligemeget om du tisser på pinden eller dypper den i en kop med tis.

Der er mange som ikke vil kunne få en positiv test allerede 2-3 dage før forventet mens.

Så tag du en test igen hvis din mens udebliver, så skulle der være god mulighed for at den bliver positiv HVIS du altså er gravid. 

Anmeld

24. juni 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Det er ligemeget om du tisser på pinden eller dypper den i en kop med tis.

Der er mange som ikke vil kunne få en positiv test allerede 2-3 dage før forventet mens.

Så tag du en test igen hvis din mens udebliver, så skulle der være god mulighed for at den bliver positiv HVIS du altså er gravid. 

Ah okay. Så håber jeg min mens udebliver  Undre mig i hvert fald meget over den her kvalme. Plejer jeg ikke at have op til mens. 

Anmeld

25. juni 2014

Anonymo

Anonym skriver:

Skal først have menstruation torsdag eller fredag. Har bare en frygtelig kvalme så derfor prøvede jeg at teste, men uden resultat

Nå, jamen så kan det jo nå at ændre sig endnu! 

Jeg kunne først teste 5+6 

Anmeld

25. juni 2014

Anonym trådstarter

SandraJN skriver:

Nå, jamen så kan det jo nå at ændre sig endnu! 

Jeg kunne først teste 5+6 

Jeg håber  Men ved den første kunne jeg teste positiv den dag mens ikke kom. Så håber det er det samme hvis mens ikke kommer i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.