PCO piger hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
6 svar
3 synes godt om
24. juni 2014

Musen91

Jeg var igår ved læge for og få taget blodprøver for og tjekke for PCO, men jeg spurgte ham om de ikke skulle tages på et bestemt tidspunkt men han sagde at de vidste ikke hvornår de skulle tages så nu prøvede han og tage dem og så måtte vi se.
Men altså jeg er på cyklus dag 42 og er det ikke helt forkert og få taget dem nu og kan de overhovedet se noget ud fra blodprøverne nu?
Er så fortvivlet og vil bare gerne have svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

De kan udfra blodprøven fortælle hvor langt du rent faktisk er i din cyklus og om der mangler bestemte hormoner for at komme til det næste skridt i cyklus...

f.eks. jeg havde ikke haft mens i 14 mdr da vi kom hos gynækolog...

efter at vi fik blodprøverne kunne han se at jeg manglede hormonet for at modne mine æg til at lave ægløsning...

og derfor var "fanget" på trinnet lige før ægløsning medmindre jeg fik hormoner til at hjælpe cyklus videre...

Så de kan altså godt få et resultat ud af det ellers ville der være rigtig mange der ikke ville komme videre for jeg ville f.eks. heller ikke få menstruation og så ville man jo aldrig få en ny cyklus startet at regne på

Anmeld

24. juni 2014

Musen91

Wampires skriver:

De kan udfra blodprøven fortælle hvor langt du rent faktisk er i din cyklus og om der mangler bestemte hormoner for at komme til det næste skridt i cyklus...

f.eks. jeg havde ikke haft mens i 14 mdr da vi kom hos gynækolog...

efter at vi fik blodprøverne kunne han se at jeg manglede hormonet for at modne mine æg til at lave ægløsning...

og derfor var "fanget" på trinnet lige før ægløsning medmindre jeg fik hormoner til at hjælpe cyklus videre...

Så de kan altså godt få et resultat ud af det ellers ville der være rigtig mange der ikke ville komme videre for jeg ville f.eks. heller ikke få menstruation og så ville man jo aldrig få en ny cyklus startet at regne på

Tak for dit svar
Jeg må vente og se hvad de siger på torsdag når jeg får svar så

Anmeld

24. juni 2014

Louise H.

Jeg venter selv på at skulle have taget den prøve. Min gynækolog har sagt at de skal taget på 2. cyklusdag

Anmeld

24. juni 2014

Musen91

Louise <3 Isabella skriver:

Jeg venter selv på at skulle have taget den prøve. Min gynækolog har sagt at de skal taget på 2. cyklusdag

Ja havde jeg os læst mig frem til. Men jeg må se hvad de siger på torsdag når jeg får svar og ellers må jeg pænt vente til jeg engang får min mens igen.

Anmeld

24. juni 2014

Louise H.

SabrinaSkov skriver:

Ja havde jeg os læst mig frem til. Men jeg må se hvad de siger på torsdag når jeg får svar og ellers må jeg pænt vente til jeg engang får min mens igen.

Ja. Jeg skal først afsted igen den 18/8 til hsu, pga ferie. Så der går længe før jeg hører noget igen. Ved bare at jeg skal have taget den der blodprøve om 14 dages tid

Anmeld

24. juni 2014

Musen91

Louise <3 Isabella skriver:

Ja. Jeg skal først afsted igen den 18/8 til hsu, pga ferie. Så der går længe før jeg hører noget igen. Ved bare at jeg skal have taget den der blodprøve om 14 dages tid

Ja okay.
Jeg gik til egen læge da klinikken ikke ville gøre noget så indtil videre er det kun blodprøver jeg har fået taget. Og hvis de ikke viser noget så vil jeg sendes videre i systemet så må de finde det rigtige tidspunkt og tage blodprøve på osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.