Mens efter pillestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

192 visninger
5 svar
3 synes godt om
24. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej piger jer der har været på piller hvornår fik i jeres første mens efter pillestop, er på dag 30 nu og er allerede utålmodig! Negative test og en masse symptomer selvfølgelig. Min hjerne skal nok lige vænne sig til at mens ikke banker på døren præcis efter kl længere..... 

Nå hvad siger i piger ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej piger jer der har været på piller hvornår fik i jeres første mens efter pillestop, er på dag 30 nu og er allerede utålmodig! Negative test og en masse symptomer selvfølgelig. Min hjerne skal nok lige vænne sig til at mens ikke banker på døren præcis efter kl længere..... 

Nå hvad siger i piger ???

De første 3 måneder gik jeg konsekvent 1 uge "over tid" i forhold til før..

Og oveni det havde jeg også alle symptomer - men disse er psykiske, fordi du SÅ GERNE vil

Anmeld

24. juni 2014

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

De første 3 måneder gik jeg konsekvent 1 uge "over tid" i forhold til før..

Og oveni det havde jeg også alle symptomer - men disse er psykiske, fordi du SÅ GERNE vil

Og du regner en uge over tid efter de 28 dage fra pillerne?  Ja tak! Begriber ikke at kroppen ligefrem kan tænke "nu tager jeg fanme lige røven på hende der" 

Anmeld

24. juni 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Og du regner en uge over tid efter de 28 dage fra pillerne?  Ja tak! Begriber ikke at kroppen ligefrem kan tænke "nu tager jeg fanme lige røven på hende der" 

Ja, lige præcis..

Det er også skide fesent at en kvindekrop skal være så bitchy!

Anmeld

24. juni 2014

Anonym trådstarter

AnthonsMor skriver:

Ja, lige præcis..

Det er også skide fesent at en kvindekrop skal være så bitchy!

Haha ja! "Du skal ik komme her og tro du bestemmer noget!" ��

Anmeld

24. juni 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Efter 3 måneder... Stoppede ikke pga tanker om baby, men fordi jeg glemte at tage dem regelmæssigt og så fik jeg ikke min mens i p-pausen. Derfor stoppede jeg med at tage pillerne og ville starte igen ved næste mens. Der gik ja 3 måneder. Bestemte mig for at vente yderligere en cyklus, men der gik der yderligere 3-4 måneder. 

Jeg ringede bekymret til min læge da jeg ikke fik min mens, men han sagde at det kan tage alt fra 1 mdr til 6 mdr op til 1 år før mens bliver regelmæssigt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.