Og mens kom....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.343 visninger
21 svar
1 synes godt om
24. juni 2014

grinny

Jeg fatter det ikke!!? 6 dage over tid og med hvad jeg vil mene er en rimelig positiv test og nu bløder jeg?! Synes det er så frusterende! Måske skulle jeg bare holde pause

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2014

LinLin

Øv

Anmeld

24. juni 2014

lineog4

Kæmpe kram - kan huske en der sagde hun hver måned aborterede mentalt fordi hun hver måned håbede og i håbet jo også troede...
Ved ikke om det er muligt at holde pause, lade være at håbe - jeg tror det ikke om man så brugte prævention tror jeg stadig når ønsket om et levende barn er så stort så vil man trods alle odds håbe præventionen ikke holdt...

Anmeld

24. juni 2014

esioul

grinny skriver:

Jeg fatter det ikke!!? 6 dage over tid og med hvad jeg vil mene er en rimelig positiv test og nu bløder jeg?! Synes det er så frusterende! Måske skulle jeg bare holde pause

Øv altså søde.

Der er ingen tvivl om at testen var positiv (har først lige set den nu)

Det må jo næsten være en Bio tænker jeg, hvis testen bliver svagere og nu hvor mens er kommet

Anmeld

24. juni 2014

grinny

lineog4 skriver:

Kæmpe kram - kan huske en der sagde hun hver måned aborterede mentalt fordi hun hver måned håbede og i håbet jo også troede...
Ved ikke om det er muligt at holde pause, lade være at håbe - jeg tror det ikke om man så brugte prævention tror jeg stadig når ønsket om et levende barn er så stort så vil man trods alle odds håbe præventionen ikke holdt...

Ville ønske vi bare kunne sige pause og så holde pause, men jeg ved jo godt at det aldrig vil være så let som det lyder, og i hovedet vil vi aldrig holde pause, men for (indsæt selv en masse grimme ord) da også! Det er sgu hårdere end jeg lige havde regnet med

Anmeld

24. juni 2014

grinny

esioul skriver:

Øv altså søde.

Der er ingen tvivl om at testen var positiv (har først lige set den nu)

Det må jo næsten være en Bio tænker jeg, hvis testen bliver svagere og nu hvor mens er kommet

Testede imorges og den er negativ. Tror også lidt på en bio, for ja det ligner ikke bare en skyggestreg  Vi må jo "bare" prøve igen - de to mest irriterende ord i hele verden

Anmeld

24. juni 2014

esioul

grinny skriver:

Testede imorges og den er negativ. Tror også lidt på en bio, for ja det ligner ikke bare en skyggestreg  Vi må jo "bare" prøve igen - de to mest irriterende ord i hele verden

Har du ikke oplevet en gang før for ikke så længe siden, hvor der også kom en steg, som så gik i sig selv?

Hvis det er tilfældet kan jeg ikke lade være med at tænke på om det er fordi kroppen ikke er klar til en ny graviditet. Ved godt man ikke kan få svar på det 

I så fald håber jeg solen snar må skinne på os

Anmeld

24. juni 2014

tarkoflen

Øv hvor uretfærdigt!

Kæmpe kram til dig

Anmeld

24. juni 2014

lineog4

grinny skriver:

Ville ønske vi bare kunne sige pause og så holde pause, men jeg ved jo godt at det aldrig vil være så let som det lyder, og i hovedet vil vi aldrig holde pause, men for (indsæt selv en masse grimme ord) da også! Det er sgu hårdere end jeg lige havde regnet med

Jeg var jo en af de "heldige" så nåede aldrig den kamp med at blive gravid, men en del tæt på mig gjorde og jeg vidste lige som nu ikke hvad jeg skulle sige af trøstende ord. At sige det skal nok kommer er jo bare tom luft, at sige alt bliver godt er en løgn. Men jeg kan sige jeg altid stopper op når der er et indlæg fra dig og glædes ved de fremskridt jeg kan læse, og ved jeg vil få lidt trækninger i tårerkanalerne når du er gravid.

Anmeld

24. juni 2014

grinny

esioul skriver:

Har du ikke oplevet en gang før for ikke så længe siden, hvor der også kom en steg, som så gik i sig selv?

Hvis det er tilfældet kan jeg ikke lade være med at tænke på om det er fordi kroppen ikke er klar til en ny graviditet. Ved godt man ikke kan få svar på det 

I så fald håber jeg solen snar må skinne på os

Sidste måned gik jeg også nogle dage over, men tror bare det var en skyggestreg. De kloge har sagt at min krop skulle være klar til det, men nu skal jeg jo skannes igen når jeg ikke bløder mere og så må jeg tage den der fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.