Bumser ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
9 svar
2 synes godt om
24. juni 2014

Tullemulle

Hej, sagen er den at her til morges vågende jeg op med uren hud (bumser) jeg har 6 store bumser der er kommet i løbet af natten, omkring hagen og halsen. Er bumser et tegn på graviditet ? Nogle der har prøvet det samme og var gravid?? Jeg plejer ALDRIG at have bumser, så det var noget af et chok at vågne op til så mange bumser! Vi har været flittige i soveværelset både omkring ÆL og ikke ÆL, da ventetiden har været ren tortur for os (2 år) nogle der har prøvet det samme ? Venter spændt på svar 

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2014

mpr

Tullemulle skriver:

Hej, sagen er den at her til morges vågende jeg op med uren hud (bumser) jeg har 6 store bumser der er kommet i løbet af natten, omkring hagen og halsen. Er bumser et tegn på graviditet ? Nogle der har prøvet det samme og var gravid?? Jeg plejer ALDRIG at have bumser, så det var noget af et chok at vågne op til så mange bumser! Vi har været flittige i soveværelset både omkring ÆL og ikke ÆL, da ventetiden har været ren tortur for os (2 år) nogle der har prøvet det samme ? Venter spændt på svar 

Knus

Det er forskelligt, det kan godt være tegn på graviditet men det kan også sagtens være det ikke er.. Dit hormon niveau ændre sig jo hele tiden, så det er ikke ligefrem noget du kan holde fast i  Afhænger også af hvor langt du er i din cyklus.. Hvis du er nær din menstruations dag kan det også bare være derfor du får bumser

Anmeld

24. juni 2014

Tullemulle

Chel92 skriver:

Det er forskelligt, det kan godt være tegn på graviditet men det kan også sagtens være det ikke er.. Dit hormon niveau ændre sig jo hele tiden, så det er ikke ligefrem noget du kan holde fast i  Afhænger også af hvor langt du er i din cyklus.. Hvis du er nær din menstruations dag kan det også bare være derfor du får bumser

Tak for dit svar ! jeg skal have mens om ca en uge, jeg plejer ikke at få bumser op til mens

Anmeld

24. juni 2014

mpr

Tullemulle skriver:

Tak for dit svar ! jeg skal have mens om ca en uge, jeg plejer ikke at få bumser op til mens

Det kan også sagtens være noget du har spist.. Hvis du har drukket alkohol osv osv. der er så mange muligheder for hvorfor du har fået bumser  

Anmeld

24. juni 2014

FF

Tullemulle skriver:

De kan være et tegn

Jeg fik mange bumser der jeg var gravid, og har normalt ikke så mange

Anmeld

24. juni 2014

Tullemulle

FF skriver:

De kan være et tegn

Jeg fik mange bumser der jeg var gravid, og har normalt ikke så mange

Nøj hvor vil jeg håbe det samme sker for mig Det eneste jeg ønsker mig i hele verden er at blive gravid 

Anmeld

24. juni 2014

Babybrain

Hvorfor tager du ikke en test? 

Anmeld

24. juni 2014

Tullemulle

Babybrain skriver:

Hvorfor tager du ikke en test? 

Er det ikke for tidligt, når der er en uge til menes ?

Anmeld

24. juni 2014

Babybrain

Tullemulle skriver:

Er det ikke for tidligt, når der er en uge til menes ?

Du det har du ret i. I hvert fald, så kan man ikke være sikker på resultatet. 

Anmeld

24. juni 2014

AnthonsMor

Tullemulle skriver:

Knus

Hos mig er det ikke tegn på graviditet.. I så fald ville jeg have været gravid MANGE gange..

Jeg har normalt heller ikke uren hud, men engang imellem kan jeg vågne op og ligne et bombekrater i ansigtet.. Tit kommer det efter jeg har spist junk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.