erfaringer telt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.205 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. juni 2014

stjernehimmel

Vi skal i sommerferien på camping...

Og skal derfor ha købt telt, som gerne skulle bruges mange somre....

Pt er vi 2 voksne og 1 barn... men bliver 4 næste år...... og har luret dette telt...

http://jysk.dk/udendors/telte/telt-mossemarka-6-pers-open-air

Da det ikke gør at der er plads til man kan hygge i soveposen hvis det regner osv, og tømme bilen for ting og ha det i den ene afdeling

er der nogle af jer der har erfaringer med dette telt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ligner meget det telt min veninde har, og de har været rigtig glade for det.

De er 2 voksene og 2 børn. De har syntes det var rart med " rummet i midten, hvor de har ku sidde og spise osv. Ungerne har sovet i et rum, og de har sovet i det andet. Vh stine

Anmeld

24. juni 2014

lineog4

Kender det ikke.

Vi har det her, dog kun med to sovekabiner (vi troede vi ikke skulle have flere børn da vi købte det).

http://www.eventyrsport.dk/hartford-xlp-1.html

Fandt et godt tilbud og vidste så at nu stod sommerferier på campingture (for os primært til Italien) og har haft de skønneste ferier med det og pakker det igen d. 12. Og tager to uger mere i Vieste.

Synes det er skønt der er plads, men vi kunne godt have brugt mindre plads i midten hvis det var. Det er dejligt der er to indgange så man kan lave gennemtræk og så kan jeg godt lide faconen for det giver en skøn lidt beskyttet plads uden for hvor vi kan sidde og hygge uforstyrret.

Pøj pøj med at finde det rigtige telt og nyd jeres camping ferie - jeg elsker det

Anmeld

24. juni 2014

stjernehimmel

Hihi jeg tror jeg glæder mig mere end trunten, og det siger ikke så lidt 

Jeg er gammel campist barn, så nyder vi skal afsted.. og har fået en plads i 2 dage et sted hvor de har været så søde at plante os lige ved siden af poolen og legepladsen.. så min pige ser vi ikke meget til ;-)

Synes nemlig os at det er rart der er det plads imellem i 2 rum....

Jeg tror vi køber det, mon ikke pengene er tjent mange gange ind i alle de oplevelser vi får :-) 

Anmeld

24. juni 2014

lineog4

stjernehimmel skriver:

Hihi jeg tror jeg glæder mig mere end trunten, og det siger ikke så lidt 

Jeg er gammel campist barn, så nyder vi skal afsted.. og har fået en plads i 2 dage et sted hvor de har været så søde at plante os lige ved siden af poolen og legepladsen.. så min pige ser vi ikke meget til ;-)

Synes nemlig os at det er rart der er det plads imellem i 2 rum....

Jeg tror vi køber det, mon ikke pengene er tjent mange gange ind i alle de oplevelser vi får :-) 

De penge vi har spenderet på teltet er kommet tifold igen med de skønne oplevelser.
Vi er lidt kedelige og tager samme sted hen som sidste år hvor vi har en plads næsten på stranden og det være sig den skønneste sand strand som er det mest børnevenlige vi har prøvet. Og så står det på dage med strand, kortspil, anders and blade, is og grill - når vi kommer hjem fra det så er batterierne ladt op.

Elsker lyden af regn på teltdug vækker vist minder om total barnelykke

Anmeld

24. juni 2014

mch

stjernehimmel skriver:

Pt er vi 2 voksne og 1 barn... men bliver 4 næste år...... og har luret dette telt...

Da det ikke gør at der er plads til man kan hygge i soveposen hvis det regner osv, og tømme bilen for ting og ha det i den ene afdeling

Hej
Jeg har ikke erfaring med det telt du henviser til, men vi købte telt sidste år hvor vi fik at vide at hvis man skulle campere i Danmark så skulle teltet mindst kunne tåle et vandsøjletryk på 4000, så jeg ville ikke købe det med mindre I er sikre på det ikke skal regne der hvor I tager hen. Vi valgte at melde os ind i FDM fordi så kunne man få billige forsikringer, rabat på overnatning på forskellige campingpladser og man kunne købe camping ting i deres webshop, så vi har bl.a. købt vores outwell telt der. Det var bare lige et fif til hvordan I måske kunne få noget bedre kvalitet til okay priser

Anmeld

24. juni 2014

Købmagerkonen

stjernehimmel skriver:

Hvis det er et I skal bruge igen og igen ville jeg hellere investere lidt flere penge i et Outwell-telt (eller tilsvarende kvalitet), da det ofte holder bedre og har fast bund i teltet, så I undgår at få vand og mudder ind. Fx som  det her eller det her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. juni 2014

Købmagerkonen

stjernehimmel skriver:

Hov! Jeg så lige at Bilka har halv pris på nogle store lækre telte!  Det her og det her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.