Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvis man nu er på bar bund - hvor skal man så gå hen for at få noget vejledning til valg af uddannelse?Jeg ved at de forskellige skoler og uddannelser tilbyder studievejledning, men jeg søger en mere overordnet og bredt....
Hvis man nu er på bar bund - hvor skal man så gå hen for at få noget vejledning til valg af uddannelse?Jeg ved at de forskellige skoler og uddannelser tilbyder studievejledning, men jeg søger en mere overordnet og bredt....
Nu ved jeg ikke hvor du bor, men jeg brugte selv Studievalg København hvor man kan få vejledning til forskellige uddannelser
Louise <3 Isabella skriver: Har kommunen ikke en? UU- vejleder, mener jeg de hedder
Har kommunen ikke en? UU- vejleder, mener jeg de hedder
Anonym skriver: Er det kun hvis man er under 25? eller er det forkert forstået?
Er det kun hvis man er under 25? eller er det forkert forstået?
I Aalborg er det noget der hedder ivuc, hvor man kan få hjælp til uddannelsesvalg... tænker der ligger sådan en i alle større byer?
Du kan også prøve at se på www.ug.dk
Der kan du finde inspiration og der er også noget der hedder jobkompasset...
Qnuz
Louise <3 Isabella skriver: Pas. Det ved jeg ikke. Jeg er selv kun 21 :kr
Pas. Det ved jeg ikke. Jeg er selv kun 21 :kr
Frederikke80 skriver: I Aalborg er det noget der hedder ivuc, hvor man kan få hjælp til uddannelsesvalg... tænker der ligger sådan en i alle større byer?
dpb skriver: Du kan også prøve at se på www.ug.dk Der kan du finde inspiration og der er også noget der hedder jobkompasset... Qnuz
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128