Unormalt eller normalt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. juni 2014

Diana2013

Min dreng på 7 måneder, er begyndt at ville sove til natten allerede fra 17.30 18.00 ;( jeg har prøvet at strække den, men kan jeg bare ikke da han er alt for træt. Jeg har også prøvet at gøre hans lur længere, men han vil bare ikke sove. Han tager 3 små lure på 20- 40 min ad gangen. Selv de dage han måske sover 2 timer vil han stadig i seng der ;( jeg vil jo gerne han er oppe og spise aftensmad sammen med os. Men manden har først fri kl 17. Og er hjemme 17.30 og så er han bare alt for træt til at sidde med ;( ændre det sig helt af sig selv? Eller er det helt galt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

Tulle28

Helt normalt Begge mine døtre er gået i seng med hønsene - den yngste er blevet puttet kl. 18.00 lige fra hun var 1 måned gammel og indtil hun var 14-15 mdr.

Nu er de hhv. 4 år og 21 mdr. og kommer i seng kl. 19.00-19.30.

Anmeld

23. juni 2014

Clisolka

Diana2013 skriver:

Min dreng på 7 måneder, er begyndt at ville sove til natten allerede fra 17.30 18.00 ;( jeg har prøvet at strække den, men kan jeg bare ikke da han er alt for træt. Jeg har også prøvet at gøre hans lur længere, men han vil bare ikke sove. Han tager 3 små lure på 20- 40 min ad gangen. Selv de dage han måske sover 2 timer vil han stadig i seng der ;( jeg vil jo gerne han er oppe og spise aftensmad sammen med os. Men manden har først fri kl 17. Og er hjemme 17.30 og så er han bare alt for træt til at sidde med ;( ændre det sig helt af sig selv? Eller er det helt galt ?

Det er helt normalt med sådanne perioder indimellem. Sådan en periode er vi inde i lige pt. - både med den store på snart 4 og den lille på 9 mrd. Så spiser vi bare det tidligere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.