1-2-Peel - fodmaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.299 visninger
8 svar
2 synes godt om
23. juni 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Er der nogen som har prøvet 1-2-Peel fodmaske og hvad var resultatet?

Jeg sidder med to poser på fødderne og er spændt på om de også virker som jeg har læst mig frem til.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2014

MoarHvidovre

Slet ingen?

Anmeld

24. juni 2014

Bshizzle

Kender den desværre ikke.. 

Jeg er mere til ansigtsmaske. 

Men sjovt ser det ud 

Så følger da lige med 

Anmeld

24. juni 2014

lineog4

Var det godt? Mine fødder trænger til kærlig pleje og havde tænkt på den fra matas der er tilsvarende

Anmeld

24. juni 2014

MoarHvidovre

lineog4 skriver:

Var det godt? Mine fødder trænger til kærlig pleje og havde tænkt på den fra matas der er tilsvarende

Der kommer først en effekt 4-10 dage efter, hvor huden skalder af og man først der rigtig kan se effekten. Men har da helt bestemt blødere fødder i dag. Er spændt på om den hårde hud også forsvinder som der står

Anmeld

24. juni 2014

lineog4

MoarHvidovre skriver:

Der kommer først en effekt 4-10 dage efter, hvor huden skalder af og man først der rigtig kan se effekten. Men har da helt bestemt blødere fødder i dag. Er spændt på om den hårde hud også forsvinder som der står

Tak - må ned og kigge. Hvad kostede din og hvor købte du den. Lyder lidt ad - at den falder

Anmeld

24. juni 2014

MoarHvidovre

lineog4 skriver:

Tak - må ned og kigge. Hvad kostede din og hvor købte du den. Lyder lidt ad - at den falder

Jeg købte det på nettet på nedenstående deal - 2 stk. (kan dog se at dealen er lukket). Min mand ville også prøve, det er dog kun mig der gjorde det i går.

http://dealhunter.dk/deals/faa-bloede-og-velplejed e-foedder-med-de-effektive-1-2-peel-fodmasker?_z

Anmeld

24. juni 2014

MsDane

MoarHvidovre skriver:

Er der nogen som har prøvet 1-2-Peel fodmaske og hvad var resultatet?

Jeg sidder med to poser på fødderne og er spændt på om de også virker som jeg har læst mig frem til.

Har prøvet noget tilsvarende - det var virkelig ikke særlig lækkert, da huden begyndte at falde af.. Og det blev bare ved og ved.. Det var heldigvis i en strømpeperiode, jeg prøvede den..

Anmeld

24. juni 2014

MoarHvidovre

MsDane skriver:

Har prøvet noget tilsvarende - det var virkelig ikke særlig lækkert, da huden begyndte at falde af.. Og det blev bare ved og ved.. Det var heldigvis i en strømpeperiode, jeg prøvede den..

Hm, så er det måske en forkert årstid - med sandaler :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.