Er der noget galt med mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
5 svar
1 synes godt om
23. juni 2014

Anonym trådstarter

Hej piger.... Jeg har behov for at være ano i det her, for jeg ved ikke om der er noget galt med mig... jeg er lykkelig gift, er lige blevet mor for anden gang her for 3 uger siden... jeg elsker mine børn og min mand overalt på jorden, men jeg synes ikke rigtig jeg er glad sådan indeni, føler mig mut og synes jeg er mere stille end normalt, jeg har en bragende hovedpine næsten hver dag. Jeg er konstant bange for at der sker mine børn noget, synes der er så mange ting jeg har glemt med hensyn til spædbørn. H*n er forkølet og jeg holder konstant øje med barnet.. er frustreret over at jeg bliver nødt til at give en supplerende flaske engang i mellem fordi jeg slet ikke blir tanket op med mad og søvn... har tabt 10 kg siden fødslen, tog ingenting på under graviditeten.

Åhhh kan ikke finde ud af om det er hormoner det hele..

Kram...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

fo82

Har du fået tjekket tal for nyligt?

måske du mangler noget? 

B-vitaminmangel (og ja også D-vitaminmangel) kan give de symptomer du beskriver.

så tag et smut ned til lægen og få målt dit blod :-) det kan ikke skade :-)

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Har du fået tjekket tal for nyligt?

måske du mangler noget? 

B-vitaminmangel (og ja også D-vitaminmangel) kan give de symptomer du beskriver.

så tag et smut ned til lægen og få målt dit blod :-) det kan ikke skade :-)

Jeg får b12 indsprøjtning hv 3 md.

Anmeld

23. juni 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Hej piger.... Jeg har behov for at være ano i det her, for jeg ved ikke om der er noget galt med mig... jeg er lykkelig gift, er lige blevet mor for anden gang her for 3 uger siden... jeg elsker mine børn og min mand overalt på jorden, men jeg synes ikke rigtig jeg er glad sådan indeni, føler mig mut og synes jeg er mere stille end normalt, jeg har en bragende hovedpine næsten hver dag. Jeg er konstant bange for at der sker mine børn noget, synes der er så mange ting jeg har glemt med hensyn til spædbørn. H*n er forkølet og jeg holder konstant øje med barnet.. er frustreret over at jeg bliver nødt til at give en supplerende flaske engang i mellem fordi jeg slet ikke blir tanket op med mad og søvn... har tabt 10 kg siden fødslen, tog ingenting på under graviditeten.

Åhhh kan ikke finde ud af om det er hormoner det hele..

Kram...

Det lyder bestemt ikke godt,  det du går igennem lige nu har du fået fortalt til nogen, hvordan du har det?  Eller talt med din mand om, hvad i kan gøre? 

Det lyder ikke godt,  at du taber dig så meget, så hurtigt - specielt når du skriver,  at du intet tog på under graviditeten. Der kan jo være en medvirkende årsag til,  at du bliver nødt til at supplere med flaske. 

Ikke for at bekymre dig,  men har du tænkt på, om det kan være en begyndende fødselsdepression?  Mange af de ting du oplever,  kan være mulige tegn.

Håber på det bedste for dig 

Anmeld

23. juni 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Tag en snak med din SP, og fortæl hvordan du har det. Kan være en efterfødselsreaktion og hun kan hjælpe dig.. 

Jeg var der også, og er det som sådan stadig 

Anmeld

23. juni 2014

fo82

Anonym skriver:

Jeg får b12 indsprøjtning hv 3 md.

Hm.... Måske du skal have en booster?? (3 stik på 3 uger) - jeg siger dig at det giver noget :-) 

jeg tvivler lidt på (og er forsigtig med) at sige at du kunne have en fødselsdepression - især fordi jeg bed mærke i hovedpinen. Som du sikkert ved ligner D og b vitaminmangel ofte depressive symptomer

men undersøges det skal du ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.