boligselskab og dyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
9 svar
2 synes godt om
23. juni 2014

Anonym trådstarter

Vi har en hund en meget lille en af slagsen. Vi vil gerne have en kat . I vores boligselskab må man kun have 1 kat eller hund, vi bor ved noget der hedder domea . Har i nogle erfaringer med sådan noget? Kan man snakke med dem tror i? Eller bare viceværten?  Katten ville blive en indekat da vi ikke ønsker en udekat pga dårlige erfaringer ift trafikken og andre mennesker. .. eller ville de overhovedet sige noget til det hvis vi bare gjorde det og de måske opdagede det? 

Hvad sker der hvis man "trodser" dem og bare gør det , og de så opdager det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

livhemdrup

Anonym skriver:

Vi har en hund en meget lille en af slagsen. Vi vil gerne have en kat . I vores boligselskab må man kun have 1 kat eller hund, vi bor ved noget der hedder domea . Har i nogle erfaringer med sådan noget? Kan man snakke med dem tror i? Eller bare viceværten?  Katten ville blive en indekat da vi ikke ønsker en udekat pga dårlige erfaringer ift trafikken og andre mennesker. .. eller ville de overhovedet sige noget til det hvis vi bare gjorde det og de måske opdagede det? 

Jeg ville ikke gøre det uden tilladelse da det er brud på jeres leje kontrakt og i kan blive opsagt. 

Ring og og spørg dem. 

Anmeld

23. juni 2014

stjernehimmel

jeg ville ikke gør det... de plejer at være MEGET strikse med det... og i ender med at skulle af med et dyr eller flytte...

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

jeg ville ikke gør det... de plejer at være MEGET strikse med det... og i ender med at skulle af med et dyr eller flytte...

Nu spørg jeg også om andet end lige at trodse dem tanken er ikke i første omgang at trodse dem, det var blot noget jeg kunne læse mig til på nettet at de ikke plejede at være så strikse med når det handlede om de helt små racer og ikke fx 2 hunde.. 

Vi har bare haft vores kampe med dem også pga fugt i lejligheden og vi har været "langt ude" før de gjorde noget, så kunne godt frygte de bare helt ville afvise hvis vi spurgte.... men hvad er erfaringerne med at spørge om flere dyr?? 

Anmeld

23. juni 2014

Michael healer

Anonym skriver:

Nu spørg jeg også om andet end lige at trodse dem tanken er ikke i første omgang at trodse dem, det var blot noget jeg kunne læse mig til på nettet at de ikke plejede at være så strikse med når det handlede om de helt små racer og ikke fx 2 hunde.. 

Vi har bare haft vores kampe med dem også pga fugt i lejligheden og vi har været "langt ude" før de gjorde noget, så kunne godt frygte de bare helt ville afvise hvis vi spurgte.... men hvad er erfaringerne med at spørge om flere dyr?? 

Det er forskelligt fra afdeling til afdeling i Domea

Nogle steder må de have 2, andre 3

Som regel er det noget en bestyrelse af afdelingen kan tage op på et møde og vedtage at det er ok med 2, eller at der kan gives dispensation til 2 i jeres afdeling, ved du om i har en bestyrelse i jeres afdeling ?

Anmeld

23. juni 2014

SandraXOXO

Vi bor også ved domea- her var der så mange der havde to dyr selv om man kun må ha et at de nu bare har vedtaget man må ha to. Men vi bor også et sted hvor vi selv har medbestemmelse.
Så når der er de der bestyrelssmøder/beboermøder der hvor i bor kan du jo forslå at man må have to istedet for et dyr?

Det med at snyde vil jeg ikke anbefale, tænk hvis i bliver smidt ud.

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

Michael healer skriver:

Det er forskelligt fra afdeling til afdeling i Domea

Nogle steder må de have 2, andre 3

Som regel er det noget en bestyrelse af afdelingen kan tage op på et møde og vedtage at det er ok med 2, eller at der kan gives dispensation til 2 i jeres afdeling, ved du om i har en bestyrelse i jeres afdeling ?

Vi har en bestyrelse her , er det dem man skal hører?  

Anmeld

23. juni 2014

Michael healer

Anonym skriver:

Vi har en bestyrelse her , er det dem man skal hører?  

Det er dem der skal tage det op til afstemning på et møde, så det kan blive ændret, hvis der er flertal for det

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Vi bor også ved domea- her var der så mange der havde to dyr selv om man kun må ha et at de nu bare har vedtaget man må ha to. Men vi bor også et sted hvor vi selv har medbestemmelse.
Så når der er de der bestyrelssmøder/beboermøder der hvor i bor kan du jo forslå at man må have to istedet for et dyr?

Det med at snyde vil jeg ikke anbefale, tænk hvis i bliver smidt ud.

Vi har en bestyrelse , er det så dem vi skal hører ad? På deres hjemmeside står der det er service centeret man skal kontakte vedr husdyr..... 

Anmeld

23. juni 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Vi bor også i et boligselskab hvor man kun må have 1 husdyr, men det forhindrer ikke en del af vores kære omkringboende naboer at have både 2 og 3 dyr, så vidt jeg ved er der aldrig kommet klager, men vi bor så også i et andet boligselskab, så måske kan du ikke bruge mit indlæg til en fløjtede fis

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.