gode ideer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
4 svar
1 synes godt om
23. juni 2014

helle85

jeg skal have lavet en kurv til min søns lærer, men søger nogen ideer til hvad jeg kan putte i. har tænkt en max pris på ca 150kr per kurv.

søger også ideer til hvad man kan skrive i et kort :-)

håber der er nogen der kan hjælpe da det jo skal være færdig inden fredag

ideer jeg selv har er

te
kaffe
småkager
lidt frugt
en ting Lucas har lavet
blomst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Måske et malet krus, hvor der står verdens bedste lære...

Merci chokolade ( ren kliche, men de smage jo bare mega godt )

I stedet for en buket blomster, så måske en rose til haven, så de ka tænke på ham, når den blomstre. Det gav vi thea's gamle dp, og hun blev vildt glad.

I kortet ku i evt skrive, noget i retning af..

Tusind tak for den kæmpe indsats i har gjort, for at vores søn, har fået en god start på skolelivet. I har gjort en kæmpe forskel i hans liv, og gjort vores bekymringer mindre.

Tak for hjælpen, udover det sædvanlige. Uden jer/ dig, var han aldrig nået så langt. Tak for hjælp til at opbygge venskaber, og tak for støtte og forståelse! 

Håber det evt ka bruges. Vh stine

Anmeld

23. juni 2014

tarkoflen

helle85 skriver:

jeg skal have lavet en kurv til min søns lærer, men søger nogen ideer til hvad jeg kan putte i. har tænkt en max pris på ca 150kr per kurv.

søger også ideer til hvad man kan skrive i et kort :-)

håber der er nogen der kan hjælpe da det jo skal være færdig inden fredag

ideer jeg selv har er

te
kaffe
småkager
lidt frugt
en ting Lucas har lavet
blomst.

Jeg tror jeg ville holde det helt simpelt med noget lækkert chokolade eller flødeboller, en lækker kaffe eller the og så noget fra din søn det kan de fleste bruge og det behøver ikke være særlig dyrt

Anmeld

24. juni 2014

helle85

StineW79 skriver:

Måske et malet krus, hvor der står verdens bedste lære...

Merci chokolade ( ren kliche, men de smage jo bare mega godt )

I stedet for en buket blomster, så måske en rose til haven, så de ka tænke på ham, når den blomstre. Det gav vi thea's gamle dp, og hun blev vildt glad.

I kortet ku i evt skrive, noget i retning af..

Tusind tak for den kæmpe indsats i har gjort, for at vores søn, har fået en god start på skolelivet. I har gjort en kæmpe forskel i hans liv, og gjort vores bekymringer mindre.

Tak for hjælpen, udover det sædvanlige. Uden jer/ dig, var han aldrig nået så langt. Tak for hjælp til at opbygge venskaber, og tak for støtte og forståelse! 

Håber det evt ka bruges. Vh stine

det var nogen gode ideer især det med blomst til haven

Anmeld

24. juni 2014

helle85

tarkoflen skriver:

Jeg tror jeg ville holde det helt simpelt med noget lækkert chokolade eller flødeboller, en lækker kaffe eller the og så noget fra din søn det kan de fleste bruge og det behøver ikke være særlig dyrt

tak forsvar det lyder også som en ind idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.