Test var først positiv, men så negativ!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. juni 2014

Anonym trådstarter

Har lige lavet en test, som lynhurtigt blev positiv. Ikke bragende positiv, men stregen var der. Så gik der et halvt minut ca og så forsvandt stregen igen. Mystisk. Nogle der har prøvet det?
Tester meget tidligt, 3+2, men har SÅ mega ømme bryster!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

Har lige lavet en test, som lynhurtigt blev positiv. Ikke bragende positiv, men stregen var der. Så gik der et halvt minut ca og så forsvandt stregen igen. Mystisk. Nogle der har prøvet det?
Tester meget tidligt, 3+2, men har SÅ mega ømme bryster!

hvad var det for en test?

Nogle gør det med overskudsfarven som sætter sig kort tid i stregen for derefter at forsvinde 

Anmeld

23. juni 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

hvad var det for en test?

Nogle gør det med overskudsfarven som sætter sig kort tid i stregen for derefter at forsvinde 

Det var en test fra apoteket. En strimmeltest. Det lyder rimeligt logisk som du forklarer med overskudsfarven. Det var sikkert bare det. Øv

Anmeld

23. juni 2014

Sunsmile

Prøv igen om et par dage eller 3, så kan det være du får en positiv test. Jeg har først fået positiv test 4+1 og den var meget svag. Så der er stadig håb

Anmeld

24. juni 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det sker ret ofte,når væsken render igennem strimmlen,at overskudsfarven gør test stregen kort varig kommer til syne,det betyder desværre ingenting,andet end testen er negativ. 

Anmeld

24. juni 2014

friis

Anonym skriver:

Det var en test fra apoteket. En strimmeltest. Det lyder rimeligt logisk som du forklarer med overskudsfarven. Det var sikkert bare det. Øv

Det synes jeg altid dem fra apoteket gør! skide træls

Anmeld

24. juni 2014

TL89

Vent nogle dage og prøv igen

Anmeld

24. juni 2014

Anonym trådstarter

Venter lige et par dage endnu og så køber jeg lige nogle andre teste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.